  • 21. Data: 2006-04-06 09:15:45
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Uzytkownik <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:1144311989.859973.195430@z34g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    > bodzio, tyle ile napisalam wystarczy ,niemoge opisac calej historji.

    ale ty nic nie opisalas :)

    Jacek

  • 22. Data: 2006-04-06 11:22:18
    Od: m...@t...pl

    ;bodzio; odp na twoje pytanie! w pierwszym (watku) opisalam
    wystarczajaco ale ty niestety tego niemogles zrozumiec. bede mila i
    przetlumacze tobie to; a wiec
    policja bezprawnie wtargnela do mieszkania, nie weszla normalnie juz
    na samym wejsciu,policja nadluzyla swoich praw i pogwalcila moje.
    info-niestety mam troche problem z jezykiem polskim,( ;bodzio jezeli
    jeszcze nie rozumiesz to napisze tobie to po niemiecku..pozdrawiam!

  • 23. Data: 2006-04-06 11:30:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > W Polsce jest bardzo dużo "niewinnych", skazanych :)

    co nie znaczy ze kazdy kto siedzi jest winny.

    > A tak poza tym twoje posty, to co piszesz i w jaki sposób, dla mnie
    > bardzo uprawdopodabniają to że będąc pod wpływem alkoholu zacząłś
    > pyskować policjantom i masz pewnie sprawę o zniewagę funkcjonariuszy.
    > Zgadłem co do zarzutu?

    ale to i tak nieupowaznia nikogo do wepchniecia do mieszkania. ja bym
    sie bronil.

    P.

  • 24. Data: 2006-04-06 11:37:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    m...@t...pl napisał(a) :
    > ;bodzio; odp na twoje pytanie! w pierwszym (watku) opisalam
    > wystarczajaco ale ty niestety tego niemogles zrozumiec.

    Niestety Ty nie mozesz zrozumieć wielu podstawowych rzeczy.

    > bede mila i
    > przetlumacze tobie to;

    Ja też :-)

    > a wiec
    > policja bezprawnie wtargnela do mieszkania, nie weszla normalnie juz
    > na samym wejsciu,policja nadluzyla swoich praw i pogwalcila moje.

    Chcesz abyśmy na podstawie jakichś fragmentarycznych danych dali
    konkretną i jednoznaczną odpowiedź. Wróżka jest pod innym
    adresem. Żeby rozpatrzeć jakiś problem trzeba mieć maksymalną
    ilość danych. Ty natomiast odmawiasz podania więcej szczegółów.
    Jeżeli i adwokatowi nie powiesz wszystkiego, bo dojdziesz w Twoim
    rozumowaniu do wniosku, że tyle powinno wystarczyć, to nie dziw
    się, że przegrasz sprawę. My tu próbujemy życzliwie pomóc Tobie,
    ale Ty naprawdę nie chcesz pomocy. Chcesz tylko, abyśmy użalali
    się nad Tobą.

    > info-niestety mam troche problem z jezykiem polskim,( ;bodzio jezeli
    > jeszcze nie rozumiesz to napisze tobie to po niemiecku..pozdrawiam!

    Tu nie chodziło o błędy językowe, tylko o format pisania. Takie
    są zasady także w niemieckim, więc nie wciskaj kitu, że nie
    potrafisz.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 25. Data: 2006-04-06 11:53:56
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > ;bodzio;
    _badzio_ a nie bodzio. o->
    > odp na twoje pytanie! w pierwszym (watku) opisalam
    > wystarczajaco ale ty niestety tego niemogles zrozumiec.
    Jak widac nie tylko ja nie moglem zrozumiec.
    > policja bezprawnie wtargnela do mieszkania, nie weszla normalnie juz
    > na samym wejsciu,policja nadluzyla swoich praw i pogwalcila moje.
    Co znaczy "naduzyla swoich praw". Co znaczy "zachowanie policjantow
    bylo straszne"? Ze co - otworzylas drzwi a oni ani me ani be tylko
    wparowali, rzucili Cie na podloge i skuli? Co oni mowili, jakie
    argumenty przedstawiali a jakie Ty?
    > info-niestety mam troche problem z jezykiem polskim,( ;bodzio jezeli
    > jeszcze nie rozumiesz to napisze tobie to po niemiecku..pozdrawiam!
    Ja sie nie czepial poprawnosci stylistycznej czy ortografii. Chodzi mi o
    sposob pisania. A tak sie sklada ze w miare regularnie czytam maile od
    Niemcow - wszyscy oni pisza normalnie, tzn do oddzielenia zdan uzywaja
    kropek a nie kazde zdanie od nowej linii i do tego od akapitu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 26. Data: 2006-04-06 11:55:45
    Od: m...@t...pl

    a kim ty jetes? chce sie czegos wiecej dowiedziec ale nie moge za duzo
    pisac,mieszkam w malym miescie,wydaje mi sie to niebespieczne!
    musialabym opisac to za szczegolowo,.ktos mogl by to przeczytac,jestem
    tutaj calkiem sama,potrzebuje ogolnie odpowiedzi na temat jak bronic
    sie w takich wypadkach jak moj.kiedy to policja przekracza swoje
    kompetencjie? a za format pisania przepraszam,tym razem mysle ze
    napisalam na conajmniej na trojke..

  • 27. Data: 2006-04-06 12:04:36
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    >ale to i tak nieupowaznia nikogo do wepchniecia do mieszkania. ja bym
    >sie bronil.
    A skąd wiesz, że nie było np. czynnej napaści?:-)
    Z obserwacji (być może niemiarodajnej) zauważam, że statystycznie
    podpite kobiety są agresywniejsze od podpitych mężczyzn i być może
    delikwentka nie tylko zwyzywała policjantów, ale rzuciła się do bicia.

  • 28. Data: 2006-04-06 12:05:11
    Od: m...@t...pl

    pozdrawiam cie bodzio, ale wydaje mi sie ze za malo kultury w Tobie
    zebys mogl ((potrfil))
    cokolwiek w mojej sprawie zrobic..glowkuj sie dalej. powodzenia!
    nie oczekuje innych informacji od ciebie dzieki za pomoc i fatyge!!!

  • 29. Data: 2006-04-06 12:18:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > potrzebuje ogolnie odpowiedzi na temat jak bronic
    > sie w takich wypadkach jak moj.kiedy to policja przekracza swoje
    > kompetencjie?
    Ogolnie? Zazalenie do przelozonego policjantow. Ale jesli masz adwokata
    to on Ci udzieli lepszych informacji niz my na grupie. Pomine juz
    kwestie naszej wiarygodnosci (nie stwierdzisz kto z nas ma wyksztalcenie
    prawnicze a kto nie) to jest kwestia tego typu iz zeby moc w pelni
    odpowiedziec na pytanie, nalezy znac jak najwiecej informacji. A Ty ich
    nie udzielasz, wiec nie oczekuj odpowiedzi
    a za format pisania przepraszam,tym razem mysle ze
    > napisalam na conajmniej na trojke..
    No juz duzo lepiej
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 30. Data: 2006-04-06 12:25:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    badzio napisał(a) :

    > Ja sie nie czepial poprawnosci stylistycznej czy ortografii. Chodzi mi o
    > sposob pisania.

    I dodatkowo nie zaczyna zdania z dużej litery :-(