    From: m...@t...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policjant ponad prawem!
    Date: 6 Apr 2006 06:26:26 -0700

    Mario,Zbyszek und bodzio, dla mnie nie gra roli jak tu pisze,czy z
    malej czy z duzej litery. Przyznaje ze na poczatku nie napisalam tego
    dobrze,przeczytalm to,probuje odpowiadac wtedy kiedy mam chwile
    czasu,przyznaje zrobilam pare bledow. sprstowalam moje pytanie w
    poprzednich moich wypowiedziach, Zapytalam co zrobic, kiedy policja
    przekracza swoje kompetencje, odpowiedzieliscie tak jak uwazaliscie za
    sluszne.Dziekuje za wasze wypowiedzi ,Daly mi one wiele do myslenia!
    pokazaly tez cos innego, Dziekuje ! Pozdrawiam! chcialam jeszcze
    powiedziec ze jestem w polsce od roku,poznalam nowa polske,zaszly tu
    wielkie zmiany!jest bardziej kolorowo! nadal mozna spotkac wielu milych
    ludzi,widze tez niesprawiedliwosc i strach! a takze wielka
    nietolerancje.przkro mi bardzo z tego powodu.pozdrawiam wszystkich!