  • 171. Data: 2019-06-09 01:19:45
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zaraz, zaraz - to wszyscy narzekają, że na sor przychodzą ludzie, którzy
    > tam się nie powinni znaleźć, a dodatkowo policja przywozi (regulaminowo)
    > zdrowych kolesi?

    Z drugiej strony gdzie ma ich przywieźć? Skoro to do aresztu, to wydaje
    się, że powinno być w miarę bezzwłocznie, a tu i tak mają czekać z
    najniższym priorytetem.

    A w więzieniach lekarze dyżurują? Może tam jeśli są w okolicy/w czasie
    dyżuru?

    --
    Marcin

  • 172. Data: 2019-06-09 08:17:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z drugiej strony gdzie ma ich przywieźć?

    Może w to samo miejsce, w które poleca się iść obywatelom?

    > Skoro to do aresztu, to wydaje
    > się, że powinno być w miarę bezzwłocznie, a tu i tak mają czekać z
    > najniższym priorytetem.

    Nie - szpitalny oddział ratunkowy jest jak podkreślają wszyscy do
    ratowania a nie "szybkiej ścieżki diagnostycznej". Obywateli, którzy nie
    mają gdzie pójść, bo termin za pół roku a ich noga napierdala się z
    SORów przegania. To z jakiego powodu kulsony mają przyprowadzać na SOR
    zdrowych ludzi żeby potwierdzić, że są zdrowi? Tam i tak jest już burdel
    - czego efekt jest jak na załączonym obrazku - lekarka na odwal się
    między innymi przypadkami (coś szybko jak na zielony kolor na SOR)
    podpisała, że facet zdrowy.

    > A w więzieniach lekarze dyżurują?

    Raczej nie na stałe.

    Shrek

  • 173. Data: 2019-06-09 08:58:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może w to samo miejsce, w które poleca się iść obywatelom?

    Do lekarza rodzinnego?
    Dobra, zaproponuj coś na poważnie.

    --
    Marcin

  • 174. Data: 2019-06-09 09:52:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Do lekarza rodzinnego?
    > Dobra, zaproponuj coś na poważnie.

    Na logikę to właśnie powinien być jakiś najbliższy lekarz rodzinny.
    Nie ma do niego kolejek a on dysponuje odpowiednią wiedzą.

    Pozdrawiam

  • 175. Data: 2019-06-09 10:26:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-09, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Na logikę to właśnie powinien być jakiś najbliższy lekarz rodzinny.
    > Nie ma do niego kolejek a on dysponuje odpowiednią wiedzą.

    A są tacy co dyżurują w nocy?

    --
    Marcin

  • 176. Data: 2019-06-09 12:34:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > najniższym priorytetem.
    > A w więzieniach lekarze dyżurują? Może tam jeśli są w okolicy/w czasie

    W Zakładzie Karnym lekarz bywa kilka godzin w godzinach urzędowania
    administracji. Po za tym nie w każdym mieście jest areszt.

  • 177. Data: 2019-06-09 12:35:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A są tacy co dyżurują w nocy?

    Ty na poważnie pytasz?

    W nocy i święta usługę świadczą "nocne punkty opieki".
    Listę dla miejsca zamieszkania znajdziesz u swojego lekarza,
    w oddziale wojewódzkim NFZ lub jego delegaturze.

    Pozdrawiam

  • 178. Data: 2019-06-09 12:36:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A są tacy co dyżurują w nocy?

    Sam pomysł zły nie jest, tylko to kwestia podpisania z kimś umowy. Ktoś
    za to badanie płaci. nie może lekarza wybierać załoga. Potrzebny
    przetarg. Z reguły wygrywa je go ta sama placówka, która prowadzi SOR,
    bo jest najtańsza. Lekarzy i tak mają. W rożnych miastach z tym różnie
    bywa i znam z opowiadań inne rozwiązania.

  • 179. Data: 2019-06-09 13:33:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.06.2019 o 12:35, RadoslawF pisze:

    > Ty na poważnie pytasz?
    >
    > W nocy i święta usługę świadczą "nocne punkty opieki".
    > Listę dla miejsca zamieszkania znajdziesz u swojego lekarza,
    > w oddziale wojewódzkim NFZ lub jego delegaturze.

    Tyle, że u mnie kontrakt z NFZ ma ... Szpital. Nie czepiajmy się tego
    SOR, bo to się w przetargu wyłania na dany rok (chyba) i może być i
    Przychodnia Weterynaryjna, byle lekarza od ludzi całodobowo dostarczała.
    Dlatego przeważnie w mniejszych miejscowościach wygrywa ten, kto ma SOR,
    bo wychodzi najtaniej - lekarz i tak jest. Teraz ten, kto przetarg
    wygrał wskazuje, procedurę. Przeważnie ma to podpisać ktoś z SOR, ale co
    do zasady może być ekstra lekarz osobno. Tylko jaki sens, by taki lekarz
    siedział i nudził się, zamiast pomagać chorym w przerwie między
    aresztantami?

    Z tym, że pamiętam, że u nas czasem przetarg wygrywała Izba Wytrzeźwień,
    bo też mają lekarza.

  • 180. Data: 2019-06-09 13:47:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Do lekarza rodzinnego?

    Generalnie to w pisdu. Taka jest narracia - niech się zapiszą w kolejce
    na 2022 rok.

    > Dobra, zaproponuj coś na poważnie.

    A dlaczego ja? Ja nie jestem władzą. Skoro obywatel ma się martwić sam,
    bo mu się tłumaczy, że SOR jest do ratowania a nie diagnostyki, to
    bądźmy konsekwentni.

    Na 100% nie SOR nie jest miejscem do potwierdzania, że ktoś kto jest
    zdrowy jest zdrowy.

    Shrek