  • Data: 2002-08-28 21:19:39
    Temat: policja
    Od: "Emil D." <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Zatrudniony jestem w KMP w dawnym mieście wojewódzkim. Do pracy
    dojeżdżam codziennie z miejscowości swojego zamieszkania i zameldowania.
    Problem jest w tym iż miejscowości te oddalone są o czas dojazdu wynoszący
    1,10 h a więc miejscowość mojego zamieszkania nie jest miejscowością
    pobliską do miejscowości pełnienia służby. Tym samym nie należy mi się zwrot
    kosztów dojazdu. Proszę od posiadających informację w tej kwestii o
    informację czy można z tego jakoś wybrnąć i czy nie przysługuje w tym
    przypadku rozłąkowe lub inna rekompensata i z jakiego przepisu to wynika. Bo
    przecież w firmie to się od nikogo nic nie dowie. Z góry dzięki, narka.