  • Data: 2002-08-29 19:17:06
    Temat: Re: policja
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Przeczytałem wszystkie Twoje posty i jestem zaszokowany. Pomyśl trochę zanim
    odpiszesz komuś następnym razem, bo Emil być może jest niedawno przyjętym do
    służby, być może pracuje w służbach, które z prawem nie mają na codzień do
    czynienia (skoro jesteś policjantem to wiesz, że takie są służby w Policji).
    Mówienie "wiem ale nie powiem" to dziecinada.
    Czy tak dużo kosztowałaby Cię odpowiedzieć na zadane pytanie ?
    Ja też brzydzę sie gliniarzami, którzy powinni, a nie są uczynni i grzeczni.
    Twoje zachowanie świadczy, że albo jesteś jeszcze młodym policjantem i czeka
    Cię dużo pracy nad sobą, albo że pracujesz już zbyt długo i czas opuścić
    szeregi Policji.

    Ryszard