  • Data: 2002-08-29 16:48:14
    Temat: Re: policja
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emil D. <e...@i...pl> napisał(a):

    > Witam. Zatrudniony jestem w KMP w dawnym mieście wojewódzkim. Do pracy
    > dojeżdżam codziennie z miejscowości swojego zamieszkania i zameldowania.
    > Problem jest w tym iż miejscowości te oddalone są o czas dojazdu wynoszący
    > 1,10 h a więc miejscowość mojego zamieszkania nie jest miejscowością
    > pobliską do miejscowości pełnienia służby. Tym samym nie należy mi się zwrot
    > kosztów dojazdu. Proszę od posiadających informację w tej kwestii o
    > informację czy można z tego jakoś wybrnąć i czy nie przysługuje w tym
    > przypadku rozłąkowe lub inna rekompensata i z jakiego przepisu to wynika. Bo
> [...]

    Moj ojciec jest Policjantem i z tego co wiem, zaden zwrot kosztow przejazdow
    funkcjonariusza do pracy nie przysluguje. Jakis czas temu sluzby mundurowe
    mialy jeszcze ulgi na przejazdy PKP i PKS, ale to chyba tez zlikwidowano. Na
    wszelki wypadek radze spytac w dziale finansow komendy w ktorej pracujesz,
    ale tam pewnie powiedza to samo.