  • 1. Data: 2005-08-10 08:43:00
    Temat: podział majątku ? !
    Od: tbielato<a...@i...pl>

    mam kuzyna który ożenił się kilka lat temu. Jego żona przed ślubem miała
    mieszkanie własnościowe w którym wspólnie zamieszkali. Obecnie (niewdzięczna)
    zabrała dziecko i wyjechała do USA i chce sprzedać mieszkanie ! Mam kilka pytań z
    tym związanych.
    1) czy może sprzedac mieszkanie bez wiedzy męża (nie było podpisanej intercyzu)
    jeżeli napisała pełnomocnictwo komuś innemu
    2) czy może wymeldować męża bez jego wiedzy
    3) czy ona musi by osobiście przy sprzedazy mieszkanie czy moze przez
    pelnomocnika.
    4) ostatnie czy mąż moze sprzedać mieszkanie bez jej wiedzy ?
    p.s. nadmieniam ze w USA jest juz nielegalnie !!
    dziękuję za każdą poprawną odpowiedż.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-08-10 08:48:45
    Temat: Re: podział majątku ? !
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    tbielato napisał(a):
    > mam kuzyna który ożenił się kilka lat temu. Jego żona przed ślubem miała
    > mieszkanie własnościowe w którym wspólnie zamieszkali. Obecnie (niewdzięczna)
    > zabrała dziecko i wyjechała do USA i chce sprzedać mieszkanie !

    dlaczego niewdzięczna? Może się im nie układało

    Mam kilka pytań z
    > tym związanych.
    > 1) czy może sprzedac mieszkanie bez wiedzy męża (nie było podpisanej intercyzu)
    > jeżeli napisała pełnomocnictwo komuś innemu

    tak, to jest jej mieszkanie

    > 2) czy może wymeldować męża bez jego wiedzy

    chyba tak, ale co ma meldunek do rzeczy?

    > 3) czy ona musi by osobiście przy sprzedazy mieszkanie czy moze przez
    > pelnomocnika.

    moze przez pełnomocnika

    > 4) ostatnie czy mąż moze sprzedać mieszkanie bez jej wiedzy ?

    nie,

    > p.s. nadmieniam ze w USA jest juz nielegalnie !!

    to nie ma nic do rzeczy

    pozdr.

    ms

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-08-10 09:08:19
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > mam kuzyna który ożenił się kilka lat temu. Jego żona przed ślubem miała
    > mieszkanie własnościowe w którym wspólnie zamieszkali.

    Stąd wnoszę, że mieszkanie wchodzi do jej majątku odrębnego, czyli że jest
    jedynym właścicielem. TO BARDZO WAŻNE, BO OD TEGO ZALEŻY POPRAWNOŚĆ MOICH
    NASTĘPNYCH ODPOWIEDZI.

    > 1) czy może sprzedac mieszkanie bez wiedzy męża (nie było podpisanej
    > intercyzu)
    > jeżeli napisała pełnomocnictwo komuś innemu

    może

    > 2) czy może wymeldować męża bez jego wiedzy

    może

    > 3) czy ona musi by osobiście przy sprzedazy mieszkanie czy moze przez
    > pelnomocnika.

    Może przez pelnomocnika.

    > 4) ostatnie czy mąż moze sprzedać mieszkanie bez jej wiedzy ?

    Skoro nie jest właścicielem i nie ma jej pełnmocnictwa szczególnego, to nie
    może.

    JK

  • 4. Data: 2005-08-10 09:09:25
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > mieszkanie własno?ciowe w którym wspólnie zamieszkali. Obecnie (niewdzięczna)
    > zabrała dziecko i wyjechała do USA i chce sprzedać mieszkanie ! Mam kilka pytań z

    Niewdzieczna ? To jej mieszkanie i moze z nim zrobic co zechce.

  • 5. Data: 2005-08-10 09:36:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    tbielato<a...@i...pl> naskrobał/a w

    > z własnego doświadczenia wydaje mi sie ze jednak sie mylicie
    > ponieważ nie można nikogo wymeldować bez czyjejś zgody !

    Dlaczego niby?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!

  • 6. Data: 2005-08-10 09:38:37
    Od: tbielato<a...@i...pl>

    z własnego doświadczenia wydaje mi sie ze jednak sie mylicie ponieważ nie można
    nikogo wymeldować bez czyjejś zgody ! sprzedać owszem moze i można ale
    wymeldować chyba nie !!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-08-10 09:39:47
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    tbielato napisał(a):
    > z własnego doświadczenia wydaje mi sie ze jednak sie mylicie ponieważ nie można
    > nikogo wymeldować bez czyjejś zgody ! sprzedać owszem moze i można ale
    > wymeldować chyba nie !!

    to po co pytasz, skoro wiesz lepiej?
    i dlaczego zameldowanie jest dla ciebie takie wazne?

  • 8. Data: 2005-08-10 09:42:06
    Od: tbielato<a...@i...pl>

    pytam bo nie wiem na 100 %,
    a sprawa wymeldowania jest istotna ... ponieważ jeżeli ona nie będzie mogła go
    wymeldować bez jego wiedzy to nie będzie mogła też sprzedać mieszkania, nikt ni
    kupi mieszkania z lokatorami !!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2005-08-10 09:54:25
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    tbielato napisał(a):
> [...]
    > wymeldować bez jego wiedzy to nie będzie mogła też sprzedać mieszkania, nikt ni

    ja chętnie kupię
    a jaka jest cena?

  • 10. Data: 2005-08-10 09:58:07
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    tbielato napisał(a):
> [...]
    > wymeldować bez jego wiedzy to nie będzie mogła też sprzedać mieszkania, nikt ni

    przy okazji, zdajesz sobie sprawę, że zadajesz pytanie, w jaki sposób
    uniemożliwić właścicielowi korzystanie ze swojego majątku?

    Rozumiem, że gdyby to robiłą żona brata, byłaby jeszcze bardziej
    "niewdzięczna".

    Pomyśl trochę.