  • 11. Data: 2005-08-10 10:00:25
    Temat: Re: podział majątku ? !
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > pytam bo nie wiem na 100 %,
    > a sprawa wymeldowania jest istotna ... ponieważ jeżeli ona nie będzie
    > mogła go
    > wymeldować bez jego wiedzy to nie będzie mogła też sprzedać mieszkania,
    > nikt ni
    > kupi mieszkania z lokatorami !!

    Po pierwsze można wymeldować, tylko jest to oczywiście nieco trudniejsze niż
    dobrowolne - por. art. 15 ust. 2 ustawy o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych.
    Po drugie meldunek nie daje żadnych praw do lokalu, to tylko zawiadomienie
    władzy gdzie się mieszka.

    JK

  • 12. Data: 2005-08-10 15:15:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to nie ma nic do rzeczy

    ale dla psikusa mozna zazdwonic do stanow do odpowiednich sluzb i zglosic
    ten fakt

  • 13. Data: 2005-08-10 19:42:26
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > ale dla psikusa mozna zazdwonic do stanow do odpowiednich sluzb i zglosic
    > ten fakt

    "...ciasteczko albo psikus..."

  • 14. Data: 2005-08-12 09:04:18
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    tbielato napisał(a):
> [...]
    > mieszkanie własnościowe w którym wspólnie zamieszkali. Obecnie (niewdzięczna)
    > zabrała dziecko i wyjechała do USA i chce sprzedać mieszkanie ! Mam kilka pytań z
    > tym związanych.
    > 1) czy może sprzedac mieszkanie bez wiedzy męża (nie było podpisanej intercyzu)
    > jeżeli napisała pełnomocnictwo komuś innemu
    > 2) czy może wymeldować męża bez jego wiedzy
    > 3) czy ona musi by osobiście przy sprzedazy mieszkanie czy moze przez
    > pelnomocnika.
    > 4) ostatnie czy mąż moze sprzedać mieszkanie bez jej wiedzy ?
    > p.s. nadmieniam ze w USA jest juz nielegalnie !!

    a jak ona zabrala dziecko, bez twojej zgody??
    niewdzieczna powinna sie obawiac, bo nagle sluzby imigracyjne moglyby
    sie dowiedziec, ze jest w stanach nielegalnie i wydalic ja z kraju, z
    zakazem wjazdu na jakis czas ;)