  • 1. Data: 2005-08-10 08:06:00
    Temat: Czy terrorysta ma jakieś prawa?
    Od: J.T<k...@o...pl>

    Witam,

    mam nastepujący problem:

    Mój brat (20 lat - w lutym 21) żyje wciąż na utrzymaniu mamy (brak silnej ręki ojca),
    nie pracuje,
    zdał teraz na pierwszy rok studiów.
    Jest trutniem na całego, nic nie robi tylko pyskuje, kłuci się i bałagani.
    Nie wykonuje żadnych obowiązków domowych.
    Terroryzuje całą rodzinę, kradnie pieniądze i sprzęt komputerowy, przy pomocy którego
    mama
    zarabia.
    Jest dużo silniejszy więc siłą nie da się odzyskać straconych przedmiotów (używa
    wtedy siły,
    nie panuje nad sobą, potrafi uderzyć z cała siłą bezbronną kobietę, jest bardzo
    agresywny).
    Mama jest osoba schorowaną i nie powinna się denerwować, ale przy nim to jest nie
    możliwe. :
    (((

    Zastrasza mamę sądami i komornikiem, chcąc od niej wyciągnąć alimenty na swoje życie
    i studia.
    Nie stać nas na luksusy, ale chleb zawsze mamy.
    Mamy praca jest jednak niepewna, a od przyszłego roku możemy nie mieć środka
    utrzymania.

    Czy sąd może zasądzić alimenty bratu, czy raczej odwrotnie, każe mu znaleźć pracę i
    wspomóc
    ciężką sytuację w rodzinie?

    Jakie ona ma prawa? (jak są prawa to i obowiązki)
    Do którego roku życia obowiązkiem rodzica jest utrzymywanie "dziecka"?
    Wiadomo, że nauka w szkole wyższej nie jest obowiązkowa.

    Proszę o odpowiedź.

    --
    pozdrawiam,
    J.T

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-08-10 09:49:42
    Temat: Re: Czy terrorysta ma jakieś prawa?
    Od: J.T<k...@w...op.pl>

    Witam,
    mam jeszcze jedno pytanko:

    Czy jeśli mama sprzeda mieszkanie, to ma obowiązek zameldować pełnoletnią osobę tam
    gdzie
    zamieszka, czy ta osoba będzie wtedy musiała się sama postarać o lokum dla siebie, a
    co za tym
    idzie usamodzielnić się?

    Czy są na to wszystko jakieś przepisy?

  • 3. Data: 2005-08-12 07:31:17
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    J.T napisał(a):

> [...]
    gdzie
    > zamieszka, czy ta osoba będzie wtedy musiała się sama postarać o lokum dla siebie,

    najpierw musi uregulowac status osob zameldowanych w mieszkaniu aby je
    sprzedac, nikt nie kupi mieszkania z zameldowanymi tam osobami, ktore
    nie beda sie chcialy wymeldowac