    From: tbielato<a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podział majątku ? !
    Date: Wed, 10 Aug 2005 08:43:00 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    mam kuzyna który ożenił się kilka lat temu. Jego żona przed ślubem miała
    mieszkanie własnościowe w którym wspólnie zamieszkali. Obecnie (niewdzięczna)
    zabrała dziecko i wyjechała do USA i chce sprzedać mieszkanie ! Mam kilka pytań z
    tym związanych.
    1) czy może sprzedac mieszkanie bez wiedzy męża (nie było podpisanej intercyzu)
    jeżeli napisała pełnomocnictwo komuś innemu
    2) czy może wymeldować męża bez jego wiedzy
    3) czy ona musi by osobiście przy sprzedazy mieszkanie czy moze przez
    pelnomocnika.
    4) ostatnie czy mąż moze sprzedać mieszkanie bez jej wiedzy ?
    p.s. nadmieniam ze w USA jest juz nielegalnie !!
    dziękuję za każdą poprawną odpowiedż.

    -> http://usenet.pomocprawna.info