  • 11. Data: 2014-06-27 11:16:38
    Temat: Re: podsluchy
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-27 09:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Przez takich jak ty między innymi.

    No jak tak możesz. On się stara za dwóch (albo i za 10) aby były jakieś
    dyskusje.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2014-06-27 11:18:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-27 10:55, Liwiusz pisze:

    > Ciekawa próba ominięcia prawa Godwina ;)

    Czy ci politycy którzy porównali Putina i zajęcie Krymu do Hitlera i
    zajęcie Czechosłowacji, podpadli pod prawo Godwina?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2014-06-27 11:27:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-27 11:18, Mario pisze:

    > Czy ci politycy którzy porównali Putina i zajęcie Krymu do Hitlera i
    > zajęcie Czechosłowacji, podpadli pod prawo Godwina?

    Zasadniczo IMHO każde powołanie się na prawo Godwina jest właściwie jego
    zanegowaniem. To znaczy że de facto wartościowa dyskusja i wartościowe
    argumenty wcale nie kończą się wraz z powołaniem na Hitlera.

    A że obecnie klasa polityczna czerpie z Hitlera garściami, to
    zasłonięcie tego kurtyną milczenia i dyskredytowanie argumentów i osób,
    które to zauważają, jest jej na rękę.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-06-27 11:55:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2014 11:18, Mario pisze:

    > Czy ci politycy którzy porównali Putina i zajęcie Krymu do Hitlera i
    > zajęcie Czechosłowacji, podpadli pod prawo Godwina?

    Mam wrażenie, że parę osób tutaj nie wie, jak brzmi prawo Godwina...

  • 15. Data: 2014-06-27 12:00:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-27 11:27, Liwiusz pisze:

    > Zasadniczo IMHO każde powołanie się na prawo Godwina jest właściwie jego
    > zanegowaniem. To znaczy że de facto wartościowa dyskusja i wartościowe
    > argumenty wcale nie kończą się wraz z powołaniem na Hitlera.

    Mnie zawsze śmieszyło gdy przy dyskusji o totalitarnych zapędach władz,
    ktoś się powoływał na prawo Godwina gdy dyskutant wspomniał o Hitlerze.

    > A że obecnie klasa polityczna czerpie z Hitlera garściami, to
    > zasłonięcie tego kurtyną milczenia i dyskredytowanie argumentów i osób,
    > które to zauważają, jest jej na rękę.

    Zgadza się.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2014-06-27 12:19:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-27 11:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Mam wrażenie, że parę osób tutaj nie wie, jak brzmi prawo Godwina...

    W usenecie funkcjonuje jako każde odwołanie w argumentacji do Hitlera.
    Takie jest uznawane za argument niemerytoryczny. Niektórzy powołują się
    na te prawo nawet gdy dyskusja dotyczy np zagrożeń dla demokracji.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2014-06-27 12:50:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2014 12:19, Mario pisze:

    > W usenecie funkcjonuje jako każde odwołanie w argumentacji do Hitlera.
    > Takie jest uznawane za argument niemerytoryczny. Niektórzy powołują się
    > na te prawo nawet gdy dyskusja dotyczy np zagrożeń dla demokracji.

    Prawo Godwina mówi tylko o tym, że w miarę przedłużania się wątku
    prawdopodobieństwo wspomnienia Hitlera dąży do pewności. Ni mniej, ni
    więcej.

    Ale faktem jest, że niektórzy debile (jak np. "kałboj czacza") używają
    pseudo-argumentu "u Hitlera też tak robili, więc to zło" (co może
    tłumaczyłoby polskie problemy z budową porządnych dróg ;-> )

  • 18. Data: 2014-06-27 19:14:01
    Od: Piotr Januszkiewicz <p...@o...eu.again>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 22:17:59 +0200 podstępny członek układu
    Andrzej Lawa intrygował(a):

    > To jest grupa o prawie, więc w takim razie wypad w podskokach.

    A sam crosspostuje.

    Pioter

  • 19. Data: 2014-06-27 19:56:16
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2014-06-26 22:53, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:
    > pomijajac, ze usenet zdycha...

    Ale nie ma tu dzieci Neostrady - gimbazy.

  • 20. Data: 2014-06-27 22:21:12
    Od: "BB" <h...@h...pl>

    >Ciekawa próba ominięcia prawa Godwina ;)

    Nie zapominajmy o prawie Agaty, czy aby nie zostało ominięte?