  • 11. Data: 2008-04-10 05:56:49
    Temat: Re: podpis elektroniczny dla urzędu - ktoś wypełniał wniosek?
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>

    Użytkownik "raqs" <r...@i...eu-hate_spam> napisał w wiadomości
    news:ftk9pe$vmg$1@news.onet.pl...

    > No właśnie na infolinii powiedzieli mi, że osoby z upoważnienia powinny
    > zakreślić " w charakterze członka organu albo organu osoby prawnej"
    > Wg mnie ktoś, kto wydaje decyzję z upoważnienia wójta, jest drugim wójtem
    > (w tym wypadku), a więc organem władzy publicznej. Czyżby niekompetencja
    > infoliniowców?

    calkiem mozliwe;-)

    http://www.certum.pl/certum/cert,wiedza_wydawanie.xm

  • 12. Data: 2008-04-10 05:59:43
    Od: raqs <r...@i...eu-hate_spam>

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "raqs" <raqs@_ciach_polbox.com> napisał w wiadomości
    >
    > Zauwaz, ze ustawa dotyczy wystawcy podpisu (art 2.) a nie jego uzytkownika.

    > A konkretnie, ktory? Bo jezeli 14.1.1) to bym sie im jednak kazal wypalowac.
    > A jezeli 20.2 to tym bardziej, bo nie skladasz wniosku o umieszczenie.

    (...)
    Masz rację, w 20.2 mówi się "Na wniosek osoby składającej". Problem w
    tym, że Unizeto nie przyjmie mi wniosku, na którym nie zaznaczę żadnego
    z podanych pól, wzywając mnie do uzupełnienia danych.
    Mam wrażenie, że życie pokaże niedociągnięcia ustawy w obecnym kształcie
    i w najbliższej przyszłości doczekamy się kolejnej nowelizacji ustawy o
    podpisie elektronicznym.

    pozdr
    Raq

  • 13. Data: 2008-04-10 16:22:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > że Unizeto nie przyjmie mi wniosku, na którym nie zaznaczę żadnego z
    > podanych pól, wzywając mnie do uzupełnienia danych.

    Znaczy odmawiaja wystawienia certyfikatu zgodnego z Ustawa? NIe wierze. Juz
    szybciej klikales w konkretna, nieco tansza, oferte handlowa ktora polegala
    na wystawieniu certyfikatu z adnotacja o reprezentacji.

    > Mam wrażenie, że życie pokaże niedociągnięcia ustawy w obecnym kształcie i
    > w najbliższej przyszłości doczekamy się kolejnej nowelizacji ustawy o
    > podpisie elektronicznym.

    Niedociagniecia/pazernosc wystawcow jako problemy wynikajace z konstrukcji
    ustawy? Bez przesady.

    Mnie zastanawia dlaczego dziennikarze nie robia rabanu o koniecznosc
    papierowego rejestrowania certyfikatow, ktore mozna zweryfikowac
    elektronicznie.

    sz.