eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuznana reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2008-04-09 10:42:34
    Temat: nieuznana reklamacja
    Od: "vrinx" <...@...pl>


    ciąg dalszy sprawy z pl.rec.sport.zimowe, może ktoś pomoże?????
    krótki opis na samym dole.

    vrinx

    >>> gwarancja jest... 2 lata. Zobaczymy co dalej.
    >>
    >> Podziel się tym co dalej - szczerze mówiąc abolutnie nie wierzę
    >> w powodzenie reklamacji - chyba że jakoś prestiżowo podejdą
    >> do tego - może jakiś rabat na następną parę dadzą (?)
    >>
    > Podziele się. Narty przyjęte zostały i mam czekać do dwóch tygodni na
    > decyzję.
    >
    > vrinx
    >

    gwarancja nieuznana przez wyłącznego dystrybutora Voelkl, może zacytuje:

    "Dotyczy reklamacji nart Voelkl, modelRacetiger SL Racing Jr o długości 135,
    nr ......
    .... Przedmiotem reklamacji jest: złamanie, wygięcie narty.
    W reklamowanej narcie nie stwierdzono wad materiałowych, wykonawczych lub
    innych, za które winę ponosi wykonawca.
    Stwierdzono wygięcie częsci tylnej jednej z nart. Wygięcie cześci tylnej
    nastąppiło na skutek przekroczenia limitu naprężenia narty np. podczas upadku.
    W związku, iż za powstałe uszkodzenie winy nie ponosi producent, reklamacja
    została nieuznana."

    W sklepie nie dostałem nawet warunków gwarancji o co wczoraj prosiłem, na
    polskiej stronie Voelkla też ich nie ma... na voelkl.com jest i z tego co
    wyczytałem to ta reklamacja powinna być uwzgledniona... bede walczył ale jesli
    macie jakies sugestie to z chęcią wysłucham.

    Narty do obejrzenia tu: http://picasaweb.google.pl/vrinxxx/Vrinx

    vrinx


    -------------------------------
    -------------------------------
    Podczas konserwacji nart zauważyłem że jedna narta jest odkształcona
    zaraz za tyłem wiązania. Gdy złożyć narty do siebie to dolegają na dziobach i
    zaraz za tyłem wiązania... na stopce odstają. Jak obejrzec narte dokładnie to
    odkształciła sie zaraz za tyłem wiązania. Odksztalcenie nie jest duże ale ktoś
    kto się zna zauważy od razu.

    Jestem na etapie szukania gwarancji ale nie sądze aby była na dwa lata (łudze
    się, kupione w intersport). Narta była użytkowana w zeszłym roku 12 dni, w tym
    roku 13 dni... 2 razy w serwisie na ostrzeniu i smarowaniu.


  • 2. Data: 2008-04-09 10:55:39
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > gwarancja jest... 2 lata. Zobaczymy co dalej.

    A jesteś pewien, że masz gwarancję?

    K.



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2008-04-09 12:16:51
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "vrinx" <...@...pl>

    >> gwarancja jest... 2 lata. Zobaczymy co dalej.
    >
    > A jesteś pewien, że masz gwarancję?
    >
    > K.

    gwarancja jest 2 lata, ale samych Warunków Gwarancji nie mam...
    towar reklamowałem i juz mam nieuznaną reklamacje, a nikt nie kwestionowal
    gwarancji, ani sklep, ani dystrybutor

    v


  • 4. Data: 2008-04-09 13:11:31
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > >> gwarancja jest... 2 lata. Zobaczymy co dalej.

    > > A jesteś pewien, że masz gwarancję?

    > gwarancja jest 2 lata, ale samych Warunków Gwarancji nie mam...
    > towar reklamowałem i juz mam nieuznaną reklamacje, a nikt nie kwestionowal
    > gwarancji, ani sklep, ani dystrybutor

    Więc mylisz gwarancję z niezgodnością towaru z umową. Zanim zaczniesz umierać
    za Nicee poszukaj sobie w archiwum. Znajdziesz wszystko - było setki razy..

    K.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 5. Data: 2008-04-09 13:31:08
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "vrinx" <...@...pl>


    >> >> gwarancja jest... 2 lata. Zobaczymy co dalej.
    >
    >> > A jesteś pewien, że masz gwarancję?
    >
    >> gwarancja jest 2 lata, ale samych Warunków Gwarancji nie mam...
    >> towar reklamowałem i juz mam nieuznaną reklamacje, a nikt nie kwestionowal
    >> gwarancji, ani sklep, ani dystrybutor
    >
    > Więc mylisz gwarancję z niezgodnością towaru z umową. Zanim zaczniesz
    > umierać
    > za Nicee poszukaj sobie w archiwum. Znajdziesz wszystko - było setki razy..
    >
    > K.

    moze i myle, laikiem jestem (i sobie poszukam) ale czy sklep i dystrybutor też
    myli gwarancje z niezgodnością towaru z umową?

    v


  • 6. Data: 2008-04-09 19:57:32
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > moze i myle, laikiem jestem (i sobie poszukam) ale czy sklep i dystrybutor
    też
    > myli gwarancje z niezgodnością towaru z umową?

    Na podstawie tego co piszesz sklep i dystrybutor nic nie mylą. W tym co
    zacytowałeś nie ma słowa o gwarancji.

    K.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1