  • 1. Data: 2007-02-22 12:07:24
    Temat: podejrzenie popelnienia przeste[stwa z ktorego art moge zglosic ? (Szyszko)
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    78.html?skad=rss

    Dzięki opinii Ministerstwa Środowiska nowa obwodnica Warszawy będzie o
    połowę dłuższa. Trzeba będzie wyciąć 50 hektarów lasów więcej. Ale za to
    ominie Wesołą. A w Wesołej mieszka minister środowiska Jan Szyszko

    (...) dalej na stronie.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 2. Data: 2007-02-22 23:04:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>