  • 1. Data: 2007-02-22 12:14:32
    Temat: Publikacja artyk. bez autoryzacji z moim nazwiskiem
    Od: d...@3...com

    Wlasnie ktos z moich znajomych przekazal mi gazete w ktorej rzekomo
    sie wypowiadalem.
    Jest tam wymienione moje imie i nazwisko praktycznie adres i pietro na
    ktorym mieszkam.
    Czy to nie lekka przesada i co moge z tym zrobic. Nie chce dzialac
    impulsowo ale jestem troche poddenerwowany.
    Chyba ochrona danych ma tu zastosowanie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-22 13:14:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 04:14:32 -0800, dmiara napisał(a):

    > Chyba ochrona danych ma tu zastosowanie?

    Ochrona danych nie bardzo ale z pewnością prawo prasowe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-22 13:36:13
    Od: d...@3...com

    On 22 Lut, 14:14, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ochrona danych nie bardzo ale z pewnością prawo prasowe.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    A co moge z tym zrobic? Bo samo zwrocenie uwagi mi chyba nie wystarczy

  • 4. Data: 2007-02-22 13:38:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <d...@3...com> wrote in message
    s.com...
    > Wlasnie ktos z moich znajomych przekazal mi gazete w ktorej rzekomo
    > sie wypowiadalem.

    A wypowiadałeś się?

  • 5. Data: 2007-02-22 13:41:58
    Od: d...@3...com

    On 22 Lut, 14:38, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > <d...@3...com> wrote in message

    s.com...

    > A wypowiadałeś się?

    Nie. Nikt nie prowadzil ze mna wywaiadu ani nie zamienil slowa choc
    osobiscie znam redaktora.

  • 6. Data: 2007-02-22 13:52:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    d...@3...com napisał(a):

    > Nie. Nikt nie prowadzil ze mna wywaiadu ani nie zamienil slowa choc
    > osobiscie znam redaktora.

    I nigdy na ten temat z nim nie rozmawiałeś?

    M.

  • 7. Data: 2007-02-22 13:56:07
    Od: d...@3...com

    On 22 Lut, 14:52, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > I nigdy na ten temat z nim nie rozmawiałeś?
    >
    > M.

    Nie przypominam sobie takiej rozmowy. Sadze, ze zrobil to bo uwazal,
    ze sie znamy i moze mam byc zadowolony, ze wymienil moje nazwisko w
    gazecie. Ja to widze inaczej bo to nie napis na dropsie aby nim tak se
    rozpisywac. Jak bede chcial podac to podam ale to moj wybor. Sam uzywa
    tylko znaczka a innych podpisuje pelnymi danymi.

    Zastanawiam sie co powinienem zrobic. Czy moge oczekiwac np.
    sprostowania na lamachtej gazety lub czegos innego?

  • 8. Data: 2007-02-22 13:59:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 22 Feb 2007 04:14:32 -0800, d...@3...com napisał(a):

    > Chyba ochrona danych ma tu zastosowanie?
    (...)

    Udzieliles zbyt malo informacji zeby moc cos konkretnego powiedziec. Czy
    wypowiadales sie kiedykolwiek na ten temat, wyglosiles wyklad, rozmawiales
    z kims o tym, itp itd? W pewnych granicach cytowanie jest dozwolone przez
    PA. Co do ochrony danych osobowych -> patrz pierwsze zdanie mojego postu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2007-02-22 14:04:49
    Od: d...@3...com

    On 22 Lut, 14:59, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    No wiec odrazu wykreslmy to, ze np. pisalem cos na forum, www, blog
    itd. Nic takiego.
    Moze zadytuje:

    "IMIE NAZWISKO ktory mieszka na PIETRO, nie widzi problemu aby TO I
    OWO mogli ogladac inni mieszkoancy MIASTA"
    Male zdanie ale bardzo tresciwe.

  • 10. Data: 2007-02-22 14:16:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    d...@3...com napisał(a) :

    > Nie przypominam sobie takiej rozmowy. Sadze, ze zrobil to bo uwazal,
    > ze sie znamy i moze mam byc zadowolony, ze wymienil moje nazwisko w
    > gazecie.

    No to jest akurat charakterystyczne dla pewnej gazety, która nie
    zajmuje się Faktami :-P

    > Zastanawiam sie co powinienem zrobic. Czy moge oczekiwac np.
    > sprostowania na lamachtej gazety lub czegos innego?

    _takiej_ gazety? Szkoda sobie czas zawracać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!