  • Data: 2005-11-24 07:20:14
    Temat: podatki ;-(
    Od: "retrow" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;
    chce sie upewnic jak to jest, bo czytanie ze zrozumieniem wszystkich, jakze
    jasno i przystepnie napisanych, przepisow prawnych przychodzi mi z trudem :P
    Odziedziczylem mieszkanie dwa lata temu, wystapilem o zwolnienie z podatku od
    spadku. Teraz, z powodu studiow i pracy w innym miescie, chce to mieszkanie

    przedac i kupic drugie w tym miescie, gdzie pracuje. Wyczytalem, ze "karencja"

    odatku od spadku dalej mi sie bedzie liczyc. Ale tu pojawiaja sie moje pytania:

    - komu mam napisac pismo ze chce dalej stosowac ta ulge zwolnienia z podatku -

    taremu urzedowi skarbowemu tam dzie jeszcze jestem zameldowany, czy "nowemu",

    w nowym miescie?
    - czytalem, ze przy sprzedazy odziedziczonego mieszkania notariuszowi trzeba
    pokazac jakis dowod oplacenia podatku od spadku. Co w moim przypadku? Jesli ja
    tego podatku nie bede placil, co mam pokazac?
    Z gory serdeczne dzieki za odpowiedz i pomoc
    pozdrawiam
    tomasz

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl