  • 1. Data: 2008-06-01 16:52:54
    Temat: podanie do urzedu o zalatwienie czegos w terminie
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    witam,

    zalozmy ze skladam do urzedu podanie z prosba o wykonanie jakiejs czynnosci w
    okreslonym terminie. poprawcie mnie jesli sie myle - w tym momencie zegar cyka,
    30 dni na odpowiedz.

    nie otrzymuje tej odpowiedzi w ciagu 30 dni, zatem moge uznac ja za pozytywna.

    i co dalej, jesli we wzmiankowanym terminie nic sie nie dzieje? na jakiej
    podstawie jest te 30 dni? kpa?

    dzieki, pozdr, rdx
    --

  • 2. Data: 2008-06-01 18:43:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    W prawie jest kilka sytuacji, gdy brak sprzeciwu urzędu uważa sie za
    zgodę - przykładowo prawo budowlane. Ale w odniesieniu do innych sytuacji
    przysługuje Ci tylko skarga na nierozatrzenie w terminie.