  • 1. Data: 2008-06-01 11:00:41
    Temat: kupujj bezpiecznie i z gwarancja w USA! www.zakupywusa.com
    Od: "kupujwusa.com" <p...@k...com>

    ZAKUPY W USA NA SPECJANE ZAMOWIENIA!

    O firmie www.kupujwsa.com
    Firma Kupujwusa.com powstała w 2003r w wyniku dużego zapotrzebowania
    na produkty wytwarzane na świecie lecz sprzedawane w USA.

    Od 2007r firma zmieniła swój profil z firmy pośrednictwa hurtowego na
    rzecz wyszukiwania drogich, ekskluzywnych produktów czy innych usług
    np. pomoc w organizacji pobytu w USA i innych państwach na świecie.

    Firma nasza jest jedną z nielicznych firm oferującą bezpieczny zakup
    ekskluzywnych przedmiotów: takich jak droga biżuteria, zegarki,
    wyrafinowane i wyszukane rzeczy na specjalne zamówienia dotrzymując
    poufności każdej transakcji.

    Informacje dodatkowe: p...@k...com
    Telefon: +1.310.499.0261 (UTC/GMT -6 hours)

  • 2. Data: 2008-06-01 11:22:25
    Od: "Newsy" <h...@c...pl>

    Zajebista oferta i jak tu nie mowic ze w USA same Debilne sztuki zyja !

    "Sony Erickson P1
    $600.00

    Jeżeli jesteś zainsteresowany produktem napisz do nas
    "
    A na alledrogo za 800zl !

  • 3. Data: 2008-06-01 11:24:51
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 1 Cze, 13:00, "kupujwusa.com" <p...@k...com> wrote:
    > ZAKUPY W USA NA SPECJANE ZAMOWIENIA!
    >

    > Informacje dodatkowe: p...@k...com
    > Telefon: +1.310.499.0261 (UTC/GMT -6 hours)

    Co to jest wus i dlaczego mam bo kupować?