  • 1. Data: 2008-06-01 16:59:56
    Temat: Na co pozwala takie pełnomocnictwo:
    Od: mario <z...@g...com>

    Witam,
    na co pozwala pełnomocnictwo o treści, jak poniżej? Kolejność
    myślników zachowana:
    ...dziela pełnomocnictwa (...) do:
    - zarządu i administracji całym majątkiem,
    - reprezentowania przed Gminą Miasta (...) we wszelkich spawach
    związanych z lokalem mieszkalnym położonym (... adres ...),
    - zawarcia z Gminą Miasta (...) umowy ustanowienia odrębnej własności
    lokalu i jego sprzedaży,
    - reprezentowania go (mnie) w jak najszerszym zakresie przed
    wszystkimi urzędami w tym urzędami skarbowymi, sądami, bankami,
    instytucjami, organami władzy i administracji rządowej i samorządowej,
    dostawcami wszelkich mediów, osobami prawnymi i fizycznymi, we
    wszystkich jego sprawach osobistych i majątkowych,
    - składania wszelkich oświadczeń i wniosków, odbioru korespondencji,
    sum pieniężnych z jakiegokolwiek tytułu,
    - odbioru i podpisywania wszelkich pism, wniosków, umów, deklaracji
    podatkowych i innych dokumentów,
    - dokonywania wszelkich czynności formalnoprawnych, jakie w zakresie
    niniejszego pełnomocnictwa okażą się niezbędne.

    Moje pytania:
    a) czy to pełnomocnictwo ogranicza się tylko do mieszkania?
    b) czy pozwala na rozwiązanie umowy najmu lokatorskiego, jaką mam z
    gminą miasta?

    Nie mogę odzyskać tego pełnomocnictwa. Osoba której go udzieliłem
    twierdzi, że je zniszczyła. Sądzić się z rodziną nie będę.
    Pełnomocnictwo cofnąłem, wziąłem 4 odpisy aktu cofnięcia, wysłałem
    część do urzędu miasta, żeby w ten sposób się zabezpieczyć. Co
    jeszcze mogę zrobić?

    --
    Mario