  • Data: 2003-08-21 14:22:49
    Temat: poczta polska - a prawo
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy ktos moze mi pomoc???

    Wczoraj na poczcie - pani z "okienka" odmowila mi nadania listu poleconego,
    bez wpisanego kodu pocztowego.
    Nadmieniam, iz dzialo sie to w UP w Gdansku i adresat ma siedzibe rowniez w
    Gdansku. A zeby bylo smieszniej - adresatem byl Urzad Skarbowy - mieszczacy
    sie w odleglosci ok 0,5 - 1 km od poczty:-))))

    Czy ta Pani miala prawo mi odmowic???
    W regulaminie Poczty znalazlam jedynie informacje, że list "powinien" mies
    wpisany kod pocztowy celem _szybszego_ doreczenia przesylki.
    Nie ma ani slowa o "obowiazku"

    Podejrzewam Pania z UP o czysta zlosliwosc - bo wlasnie uplywal termin
    skladania PIT-5 (było ostatnie 5 minut dnia 20 sierpnia)

    Wiec jak to jest z kodem pocztowym???

    pozdr Yenn