  • Data: 2003-08-21 18:55:46
    Temat: Re: poczta polska - a prawo
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> napisał w wiadomości:

    > Wczoraj na poczcie - pani z "okienka" odmowila mi nadania listu
    poleconego,
    > bez wpisanego kodu pocztowego.

    Witam,

    Byłem w podobnej sytuacji, Pani z okienka również 5 min przed zamknięciem UP
    odmówiła przyjęcia listu poleconego bez wpisania kodu pocztowego ( może to
    jakieś zboczenie zawodowe?). Mi bardzo zależało aby list polecony został
    nadany z data tego dnia, więc wyciągnąłem długopis, wpisałem kod 00-000 i
    oddałem Pani w okienku. Z grymasem "Pani z okienka" przyjęła przybiła
    stempel a przesyłka dotarła :-)

    Pozdrawiam,
    MiC