  • 31. Data: 2007-06-06 22:46:04
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 6 czerwca 2007 20:16
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f46tvf$646$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Za to to akurat mu płacą. Nie wnikam czy adekwatnie do wysiłku.

    Jesteś pewna, że płacą za targnie np. 10 paczek po 20kg?

    Poza tym, kurier ma auto itp. i też mu niby płacą, a kurierzy to masakra...
    Szmacą odbiorcę na maksa, niszczą towar, oszukują, łamią prawo i w ogóle
    mam z nimi koszmarne przejścia.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl
    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl

  • 32. Data: 2007-06-06 23:08:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f46tvf$646$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Jesteś pewna, że płacą za targnie np. 10 paczek po 20kg?

    No i co jeszcze? Dalej zapytasz czy jest pewna, że płacą za 300, 25t
    paczek polanych kwasem i wysmarowanych odchodami lisów syberyjskich czy
    też że płacą mu za pracę ze złamaną nogą? Już Ci odpowiedziano, że było to
    200g, a nawet jeśli było 10x po 20kg to zawarto umowę na dostarczenie tych
    paczek i mnie prawdę mówiąc za specjalnie nie interesuje jakich poczta
    środków ma uzyć aby wypełnić swoje zobowiązania.
    Oj Tristan...

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2007-06-07 04:35:46
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Jesteś pewna, że płacą za targnie np. 10 paczek po 20kg?

    Listonoszowi nie, bo nie zajmuje się dostarczaniem paczek. Max. waga
    listu to 1 kg (chyba, może 2 kg, nie chce mim się sprawdzać)

    > Poza tym, kurier ma auto itp. i też mu niby płacą, a kurierzy to masakra...

    Często tak. Chociaż ja na tych z Pocztexu to akurat narzekać nie muszę.

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 34. Data: 2007-06-07 17:48:29
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:

    > Poza tym, kurier ma auto itp. i też mu niby płacą, a kurierzy to masakra...
    > Szmacą odbiorcę na maksa, niszczą towar, oszukują, łamią prawo i w ogóle
    > mam z nimi koszmarne przejścia.

    tez duzo sie nasluchalem o tym pocztexie, osobiscie nie mialem do czynienia

  • 35. Data: 2007-06-07 19:35:15
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 7 czerwca 2007 06:35
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4827n$q0v$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Listonoszowi nie, bo nie zajmuje się dostarczaniem paczek. Max. waga
    > listu to 1 kg (chyba, może 2 kg, nie chce mim się sprawdzać)

    No więc co dziwnego, że awizo zostawia na paczkę? :D

    > Często tak. Chociaż ja na tych z Pocztexu to akurat narzekać nie muszę.

    No właśnie kurierów wybiera nadawca :( i muszę się użerać z Masterlinkiem
    (nowa nazwa: Dostarczamy Paczki Dupiato o ile dobrze pamiętam) czy Stolycom
    (nowa nazwa też jakaś nowa, ale jeden szajs)

  • 36. Data: 2007-06-07 19:41:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 7 czerwca 2007 19:48
    (autor o`rety
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f49ful$cop$1@news.vectranet.pl>):

    > tez duzo sie nasluchalem o tym pocztexie, osobiscie nie mialem do
    > czynienia

    Nie mówię o poczteksie, oni są mało popularni i nie miałem z nimi kontaktu.
    Natomiast Masterlink to koszmar, a Stolyca niewiele mniejszy.

    Masterlink zgubił moje paczki, musiałem za nimi latać po nocy, wydałem kupę
    kasy na telefony, przesyłka była w środku uszkodzona, a do tego magazynier
    odmówił wystawienia faktury za przesyłkę twierdząc, że o fakturę może się
    ubiegać nadawca, a nie ja i to że ja płacę to mu wisi....

    Na szczęście się rąbnął i skasował mnie netto :-P więc jestem do tyłu tylko
    o PIT :D

    W ogóle kurier jest dobry jak się jest babcią staruszką ciągle w domu. Bo
    umawianie się z kurierem to koszty na telefony i dojazdy, a do tego są to
    wyjątkowo opryskliwi i wredni ludzie.

    Poczta jest blisko i nawet jak awizo, to odebrać można w 5 minut spacerkiem.
    Poczta jest miła i uczynna, przynajmniej u mnie. Nigdy nie miałem powodów do
    narzekań. Fakt, na głównej poczcie zabrskiej już nie jest tak miło i tak
    przyjemnie, no ale oni mają taki przerób, że ciężko się dziwić że nie
    pamiętają człowieka i sprawy z osobna.

  • 37. Data: 2007-06-07 19:43:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 7 czerwca 2007 01:08
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <t...@z...router>):

> [...]
    > paczek i mnie prawdę mówiąc za specjalnie nie interesuje jakich poczta
    > środków ma uzyć aby wypełnić swoje zobowiązania.

    No więc dostarcza awizo i możesz odebrać w punkcie obok. I tak lepiej niż
    kurierzy, gdzie może się okazać, że odbierasz w mieście 100km jazdy albo
    musisz się najpierw zdzwonić kilka razy z kurierem, potem wpasować w tę
    minutę gdy on będzie akurat w Twoim mieście i na Twojej ulicy...

    Nie, ja zdecydowanie jestem za pocztą. Na mojej nawet obsługę kart ostatnio
    wprowadzili. Pełen luksus.

  • 38. Data: 2007-06-07 20:23:20
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > No więc co dziwnego, że awizo zostawia na paczkę? :D

    Ja pisałam o awizach na listy polecone, takie małe, cienkie, chyba do
    50g ;-)

    Marzena

  • 39. Data: 2007-06-07 20:24:38
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Poczta jest blisko i nawet jak awizo, to odebrać można w 5 minut spacerkiem.

    25 minut ;-) i dopiero następnego dnia.

    Marzena

  • 40. Data: 2007-06-07 20:40:39
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-06-2007 o 21:35:15 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > No więc co dziwnego, że awizo zostawia na paczkę? :D

    Mnie dziwilo za poprzedniego listonosza, ze paczke z awizo mozna bylo
    odebrac dopiero dnia nastepnego. Skoro dnia nastepnego to zapewne
    listonosz mial ta paczke ze soba. Skoro mial ze soba to jaki mial interes
    w zostawianiu awiza i targania jej ze soba przez reszte dnia pracy? Zeby
    chociaz zadzwonil i powiedzial, ze awizo mam w skrzynce...

    Ale wiadomo, ze to od czlowieka zalezy - w koncu nowy listonosz jest ok :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.