  • 51. Data: 2007-09-06 11:35:17
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor M&C

    > Jesteś pewna, że płacą za targnie np. 10 paczek po 20kg?

    Tristan, chyba wbrew swoim publicznym zapewnieniom jednak nie korzystasz
    z poczty :>
    Paczki "20kG" wozi osobna ekipa, nie listonosz na rowerze!
    Prawdą jest że kilogram (czy nawet dwa) można nadać jako "list",
    ale na tym koniec, wyżej jest paczka!

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2007-09-06 18:19:28
    Od: Jacek_P <K...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > Paczki "20kG" wozi osobna ekipa, nie listonosz na rowerze!
    > Prawdą jest że kilogram (czy nawet dwa) można nadać jako "list",
    > ale na tym koniec, wyżej jest paczka!

    Mylisz sie. U mnie (Rzaska pod Krakowem) listonosz targa wszystko
    i nie ma zadnej osobnej ekipy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek