  • 1. Data: 2007-06-02 16:18:00
    Temat: Mieszkanie komunalne/kwaterunkowe
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    Witam. Jestem samotną osobą, pracującą. Zarabiam niewiele i nie stać mnie na
    wynajem mieszkania. Mam problemy zdrowotne i znikąd wsparcia.Ponadto
    jestem zameldowana w innym rejonie kraju. Czy mam jakiekolwiek szanse na
    mieszkanie kwaterunkowe? Jeśli tak, to jakie kroki muszę w tym kierunku
    podjąć? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    --
    'Mounten' wird für drei Dinge benutzt: 'Aufsitzen' auf Pferde, 'einklinken'
    von Festplatten in Dateisysteme, und, nun, 'besteigen' beim Sex.