  • 61. Data: 2009-01-11 20:49:17
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał

    > Twoje ręce i nogi mogą być odebrane jako narzędzie niebezpieczne, a
    > fakt ze > wiele lat trenowałeś, powinineneś przewidzieć jakie
    > konsekwencje/siłę/zagrożenie może stanowić wyprowadzony przez Ciebie
    > cios

    Jakie to ma znaczenie w tym przypadku? Przecież go nie zabił,
    nie było też mowy o poważnym uszkodzeniu ciała itp. Na razie
    mamy jeden cios, który poskromił napastnika z nożem nie czyniąc
    mu większej szkody. Jakie znaczenie ma czy był to cios nogą,
    ręką czy stachetą?

  • 62. Data: 2009-01-11 20:52:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał

    > 1. Weź pisz pod cytatami bo się źle odpowiada

    Nie fatyguj się, nic nie wskórasz. To jest inwalida umysłowy.

  • 63. Data: 2009-01-11 20:54:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał

    > widzę, że nie tylko mi to przeszkadza ;)
    >
    > --
    > --
    >
    > Sebastian

    Weź zostawiaj wrotkę.
    A delimiter wystarczy jeden.

  • 64. Data: 2009-01-11 20:59:58
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

> [...]
    > mamy jeden cios, który poskromił napastnika z nożem nie czyniąc
    > mu większej szkody. Jakie znaczenie ma czy był to cios nogą,

    to co już stwierdzono na tej grupie i potwierdzam - nie jestem prawnikiem

    ale kojaży mi się, że osoby trenujące i zarejestrowane (zaliczam się do
    takich, nie wiem jak teraz, ale kiedyś byliśmy rejestrowani) muszą być
    bardziej świadome tego, jakie zagrożenie mogą stanowić dla otoczenia, ich
    ręce/nogi/głowa ;) mogą być uznane za narzędzie niebezpieczne

    jeśli tak jest - to wtedy ma znaczenie

    podkreślam - to tylko zbiór moich jakichś tam doświadczeń, daleko mi od
    posługiwania się konkretnymi paragrafami

    Sebastian

  • 65. Data: 2009-01-11 21:01:45
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Dawno mi nikt już tak nie powiedział. Rozumiem i szanuję takich ludzi. Po
    > prostu gdzieś się zatraciłem. Mam nadzieję, że umiem się jeszcze
    > wyluzować. W życiu już nie raz mi "dokopano", więc jestem uodporniony :-)
    > Chylę czoła Sebastian.

    hehehe juz nie wiem czy teraz ironizujesz czy nie ;)))))))))))))

    pozdrawiam ;)))

    --

    Sebastian

  • 66. Data: 2009-01-11 21:05:23
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Weź zostawiaj wrotkę.
    > A delimiter wystarczy jeden.

    a ja lubie dwa - rozrzutny jestem ;)

    Sebastian

  • 67. Data: 2009-01-11 21:10:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > muszą być bardziej świadome tego, jakie zagrożenie mogą stanowić dla
    > otoczenia, ich ręce/nogi/głowa ;) mogą być uznane za narzędzie

    No i autor był świadomy i użył nogi umiejętnie w taki sposób żeby
    agresora obezwładnić a nie uszkodzić. To raczej w przypadku laika
    użycie nogi mogłoby być potraktowane jak przesadne i niebezpieczne
    bo siła ciosu większa a brak umiejętności kontrolowania ciosu itp.

  • 68. Data: 2009-01-11 21:11:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał

    > a ja lubie dwa - rozrzutny jestem ;)

    Jak sam robisz wiochę to przynajmniej nie wytykaj tego innym.

  • 69. Data: 2009-01-11 21:12:18
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Jak sam robisz wiochę to przynajmniej nie wytykaj tego innym.

    tak jest ;) chcesz i masz skoro ta się będzie lepiej żyło ;)

    --

    Sebastian

  • 70. Data: 2009-01-11 21:19:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał

    > tak jest ;) chcesz i masz skoro ta się będzie lepiej żyło ;)

    Dzięki. A z wrotką też da się coś zrobić?