  • 21. Data: 2007-10-01 22:41:45
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "zmakow" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a24.000000c1.4701033a@newsgate.onet.pl...
    > Mam taki problem.
    > Niestety nerwy mi puściły i ...
    > byłem wzbóżony >

    Nadmiar testosteronu i dysgrafia.
    Niedomiar dyplomacji i psychologii.

    Feromon

  • 22. Data: 2007-10-01 23:15:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Życzę Ci abyś nigdy nie miała takich kłopotów z własnymi dziećmi. A swoją drogą
    > co byś zrobiła na moim miejscu? Kupiła mu lizaka?

    Wiesz, skoro chcesz przestrzegania prawa, to i sam staraj się go
    przestrzegać.

    Zachowanie owego gnojka podpada pod wykroczenie lub nawet przestępstwo -
    należało go zatem ująć i dostarczyć w ręce policji. Bić nie, ale jakiś
    chwyt obezwładniający zastosować - czemu nie.

    Poprawcie mnie, jeśli źle interpretuję przepisy, ale takie działanie
    byłoby chyba prawidłowe z prawnego punktu widzenia.

  • 23. Data: 2007-10-02 00:04:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zachowanie owego gnojka podpada pod wykroczenie lub nawet przestępstwo -
    > należało go zatem ująć i dostarczyć w ręce policji. Bić nie, ale jakiś
    > chwyt obezwładniający zastosować - czemu nie.

    I tak by go wypuścili w ciągu najbliższej godziny.
    Dzieciak nie będzie karany ani z KK ani z KW i dalej będzie czuł się
    bezkarnie.
    Jak długo prawo jest do dupy i mało skuteczne tak długo takie działanie
    mija się z celem.

    generalnie masz rację, tylko że tutaj to nie działa.

    Spuszczenie mu lania, tak żeby wiedział za co jest tutaj najbardziej
    wychowawczą metodą.

  • 24. Data: 2007-10-02 09:19:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Idiom napisał(a):

    > Ponieważ w wersję pierwszą jakoś nie mogę uwierzyć, to pozostaje mi
    > uznać, że mam do czynienia z kozakiem, który potrafi tylko przylać
    > słabszemu...

    Wersja pierwsza jest jak najbardziej możliwa, z autopsji. Tylko finał
    wyglądał inaczej.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 25. Data: 2007-10-02 09:24:12
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    W wieku 13 lat to już można być niezłym huliganem, a mówinie o takim per
    "dziecko" to zupełne nieporozumienie. Sama wiem, jak to jest gdy problemy
    dziecka ze szkolnego podwórka załatwia się z panią nauczycielką albo
    rodzicem agresora. Nauczyciele nie mają przeważnie chęci zaangażować się w
    sprawę, a rodzic jest przekonany o niewinności swojej pociechy. W zasadzie
    sytuacja patowa, bo zgłoszenie tych incydentów na policję mogłoby jedynie
    wzmóc agresję prześladowcy. Często sama ofiara prześladownia boi się tak
    kategorycznych działań, bo boi się odwetu.
    Współczuję ci tej sytuacji, a damskiego boksera zupełnie mi nie żal. Może
    właśnie argumentacja siły jest jedyną, jaka może dotrzeć do jego
    świadomości?
    Rady o przenoszeniu dziecka do innej szkoły nadają się na odrębną dyskusję -
    dlaczego mamy bandytom ustepować miejsca? To takiego osobnika należałoby
    przenieść do innej placówki - może straciłby na odwadze w nowym środowisku?
    Trzymaj się, Graszka.

  • 26. Data: 2007-10-02 09:53:05
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    > Dostaniesz odsiadkę - mam nadzieję że bez zawieszenia. A z twoją córką
    > pewnie pobity łepek załatwi sprawę sam. Takie jest życie - trzeba mieć
    > mózg jak chce się funkcjonowac między ludźmi.
    > Anger

    Ciekawe jak byś się czuł, gdyby gówniarz bez przerwy cie opluwał?
    Wpierdzieliłbyś mu przy pierwszym takim zdarzeniu.
    Pewnie, trzeba mieć mózg - dać się okradać, poniżać. A jedyne co można
    zrobić, to się powiesić

    SOTB

  • 27. Data: 2007-10-02 09:57:04
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik "Andrew" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Człowieku - twierdzisz że należy pobić dziecko bo oblało drugie dziecko
    > wodą? Pierdolnij se baranka w ściane - mam nadzieję że trafisz kiedyś na
    > degenerata który na twój widok nie utrzyma nerwów na wodzy.
    > Anger

    CZŁOWIEKU! To dziecko nie zostało oblane RAZ, tylko gówniarz robi to od 3-4
    lat. Widze, że ty już walnąłeś baranka skoro masz problem z czytaniem.

    SOTB

  • 28. Data: 2007-10-02 10:00:40
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> napisał w wiadomości

    > Mniejszego łatwiej się bije, zobacz czy z prezydentem też pójdzie ci tak
    > łatwo.
    > Idź do psychatry.
    >
    > J.

    Bede cie opluwał przez cztery lata codziennie (z wyjątkiem sobót i niedziel,
    no i wakacji). I to wszystko na email. Ciekawe jak to zniesiesz? Już po
    tygodniu sam pójdziesz do psychiatry.

    SOTB

  • 29. Data: 2007-10-02 10:01:07
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 02.10.2007, o godzinie 00.41.45, na pl.soc.prawo, Feromon napisał(a):

    > dysgrafia.

    Siadaj. Dwója.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 30. Data: 2007-10-02 10:17:22
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

> [...]
    > a wrecz przeciwnie - tyle teraz ze przesladowcy postaraja sie byc
    > anonimowi.
    >
    > A jesli polanie corki woda czy przezwanie jej powoduje u kogos na tyle
    > silne emocje ze leje w odwecie dziecko to powinien porady szukac nie na
    > grupie prawniczej ale na grupie medycznej. Zadne emocje nie
    > usprawiedliwiaja bandytyzmu. I to nie byla obrona dziecka - bylaby gdyby
    > ojciec wdal sie w bojke w sytuacji ewidentnego i bezposredniego zagrozenia
    > zycia czy zdrowia corki - ale przezwanie jej nie kwalifikuje sie ani do

    A to, że przez cztery lata to dziecko być może odczuwało niepohamowaną
    niechęć do szkoły, wychodzenia na ulicę nic nie znaczy?
    Następna, która zauważyła że dziecko zostało oblane wodą, a nie zauważyła że
    działo się tak przez cztery lata.
    A może zgodziłabyś się również z twierdzeniem, że dziewczynka, o której było
    tak ostatnio głośno (pewnie tylko dlatego, że popełniła samobójstwo) sama
    jest winna temu że stała się ofiarą symulowanego gwałtu?

    SOTB