  • 81. Data: 2008-10-24 11:50:46
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Tristan <n...@s...pl> wrote in news:gdrtj2$nof$4@news.onet.pl:

    > Klient towar zabral, oddac nie chce, zaplacic tez nie.

    PRZECIEZ CHCE ZAPLACIC
    tylko nie daja mu!

    a jezeli towarem bylaby usluga (np. manucure) to jakby mial ja oddac?

    --
    Y?

  • 82. Data: 2008-10-24 11:53:44
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in news:gds00b$5oo$1@news.task.gda.pl:

    > rowniez to nie stacji wina

    no juz bardziej prawdopodobne, ze juz stacji wina, ze nie zadbali izby nie
    bylo braku polaczenia z bankami!

    jesli jest info 'Vista' itede to znaczy ze ODPOWIADAJA za to!

    --
    Y?

  • 83. Data: 2008-10-24 11:54:14
    Od: Przemek <p...@g...com>

    robal pisze:
    > Przemek <p...@g...com> popełnił(a):

    > A jaką mam pewność jako sprzedawca, że niemożność zapłaty kartą jest
    > moją winą? Terminal nie poda mi dokładnie przyczyny nieautoryzowania
    > transakcji. Być może jest to brak środków, jakieś przetwarzanie banku
    > itp. itd.
    > Co wtedy?

    Nie pisze błąd połączenia ?
    Ja tak raz miałem.

    Przemek

  • 84. Data: 2008-10-24 11:57:34
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Tristan <n...@s...pl> wrote in news:gds0gu$3n8$2@news.onet.pl:

    > To spróbuj tym zaplacic w szczęce na targu, a potem się awanturuj, ze nie
    > chca przyjac.

    a czy w szczece na targu jest WYRAZNE info: "przyjmujemy platnosci kartami"
    he???

    --
    Y?

  • 85. Data: 2008-10-24 11:59:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ale to sprzedawca zawinił że nie przyjmie płatności

    a ten swoje
    to nie sprzedawca zawinil, rownie dobrze mozna napisac, ze to klinet zawinil
    bo przyszedl z pustym porfelem, bo do tego mozna porownac karte, ktorej
    "wartosci" nie potwierdza bank

  • 86. Data: 2008-10-24 12:06:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Yyy" <y...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > no przeciez CHCIAL zaplacic !!!

    a sprzedajacy chcial przyjac platnosc, i co z tego wynika, nadal nic

  • 87. Data: 2008-10-24 12:06:08
    Od: Przemek <p...@g...com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > to nie sprzedawca zawinil, rownie dobrze mozna napisac, ze to klinet
    > zawinil bo przyszedl z pustym porfelem, bo do tego mozna porownac karte,

    Z tym ze bank nie potwierdza to już za daleko zaszedłeś.
    Klient przyszedł z pieniędzmi.

    Pieniądz to nie tylko drukowany kolorowy banknot.

    Przemek

  • 88. Data: 2008-10-24 12:06:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > wiec rozstrzygniecie powinno byc na korzysc klienta

    dlateogo musza sie dogadac, ale grzecznie, a nie roszczeniowo

  • 89. Data: 2008-10-24 12:07:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > no juz bardziej prawdopodobne, ze juz stacji wina, ze nie zadbali izby nie
    > bylo braku polaczenia z bankami!

    nie bede sie powtarzal, bo szkoda mi klawiatury

  • 90. Data: 2008-10-24 12:07:41
    Od: Przemek <p...@g...com>

    ale tego nie zrobił i nie poinformował że tego zrobić nie może w tej
    chwili bo jest awaria.

    Przemek