  • 1. Data: 2008-10-23 23:37:13
    Temat: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!) Opcje
    Od: m...@l...pl

    Witam,
    1,5 roku temu pisalem na tym forum o moich przygodach z Krukiem i C+,
    ponieważ, dość często dostaję maile z zapytaniem - jaki był finał tej
    sprawy, odpowiadam:

    Totalnie ich olałem, przez kilka m-cy prosili / straszyli nawet raz
    podobno dzwonili - mnie nie było, a nie chcieli oddzwonić na podany
    tel. komórkowy:)

    Strategię mają prostą - najpierw ostre uderzenie - przysyłają wydruk
    wypełnionego pozwu sądowego i oczekują spłaty w ciągu 14 dni.
    Potem czekają na odzew - brak odzewu - dają ci "ostatnią szansę",
    litościwie nie kierują sprawy do sądu i teraz oferują Ci rozłożenie
    płatności na raty..:)
    Potem podejmują jakiś kontakt tel. - ale tylko tel. stacjonarny (pewno
    grosze ich to kosztuje).

    Na jednym z ostatnich etapów (tu się uśmialem:)) piszą, że ponieważ
    nie odpowiedziałeś na żadną korespondencję wysłaną za potwierdzeniem,
    to przy braku spłaty w najbliższych 2 tygodniach - odsprzedadzą dług
    jakiejś zagranicznej firmie windykacyjnej.
    Oczywiście to kłamstwo - bo cała ich korespondencja szła zwykłym
    listem..
    Potem zapewne traktują Ciebie jako "inwestycję nietrafioną" i ..
    cisza..

    Nawet na pamiątkę zostawiłem sobie te ich "liściki miłosne", jako
    przyspieszony kurs windykacji. Prowadzę dzialalność - może się kiedyś
    przydać:)

    Dodam jeszcze, że cała ich korespondencja jest oczywiście ubrana w
    wykrzykniki, wielką czcionkę, a na kopercie zwroty typu: Zwrot długu
    jest nieuchronny!!!
    Co by wstyd było przy sąsiadach:)

    Eh, szkoda tylko, że wielu moich Rodaków nabiera się na te
    złodziejskie sztuczki...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-23 23:51:14
    Od: m...@l...pl

    Dodam jeszcze, że takie traktowanie odchodzacych klientów, jest dla
    mnie zupelnie niezrozumiałe..

    Wiadomo, że sytuacja rynkowa może się dynamicznie zmienić - wczoraj C+
    miał lepszą ofertę, dzisiaj N-ka - jutro znowu C+ może zaoferować
    bogatszą usługę.

    Normalnie nie miałbym oporów z powrotem do C+, natomiast po takim
    "potraktowaniu" - nie dość, że do nich nie wrócę, to jeszcze
    skutecznie innym osobom odradzam ich ofertę.

    Podsumowując - korzystają głównie konkurenci C+.
    A C+ za grosze sprzedaje swoją wiarygodność - bo oczywiste jest, że te
    "szemrane" wierzytelności są sprzedawane Krukowi pakietami za grosze,
    na zasadzie - jak zapłaci co 10-ty to będzie dobrze..

    Żałosna polityka..

  • 3. Data: 2008-10-24 05:49:04
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Dlatego nie zdecyduję się na C+. Bo korzystają z dziadowskiej firmy
    windykacyjnej. C+ niewątpliwie traci klientów którzy raz już dostali
    taki list.

    Przemek

  • 4. Data: 2008-10-24 06:16:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    m...@l...pl pisze:

    > to przy braku spłaty w najbliższych 2 tygodniach - odsprzedadzą dług
    > jakiejś zagranicznej firmie windykacyjnej.
    > Oczywiście to kłamstwo - bo cała ich korespondencja szła zwykłym
    > listem..

    Myślisz, że o zamiarze sprzedaży wierzytelności muszą Cię informować
    listem poleconym?

    Jeśli mowa o firmie PRESCO na przkład, to przekazanie wierzytelności
    za granicę jest prawdobodobne - mają nawet specjalnie do tego celu
    założoną firmę w Luksemburgu. Wynika to jednak z korzyści podatkowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-10-24 06:54:46
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    C+ to dziadowska firma.
    Kumpel był ich przedstawicielem przez jakiś czas i było OK dopóki nie
    zrezygnował. Wysłał pisma z monitem o odbiór sprzętu, a C+ jakby był
    głuchy. No to sobie temat odpuścił.
    Po około roku przysłali właśnie z jakiejś zewnętrznej firmy pismo do
    uregulowania należności w kwocie około 5-6 tysięcy (nie pamiętam
    dokładnie) tytułem niezwrócenia dekoderów i kart.

    No to usiedli wszyscy włodarze sklepu i wysmarowali pismo w którym
    powołując się na wcześniejsze monity o odebranie dekoderów i kart
    (załączając kopie) wystawili C+ fakturę za magazynowanie sprzętu na
    kwotę około 12000zł.

    To co się później działo można nazwać wizytą przedstawicieli C+ na
    kolanach aby tylko tą fakturę anulować.

    Niestety inaczej z nimi nie można.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 6. Data: 2008-10-24 07:15:36
    Od: "gosmo" <m...@m...nie.istnieje.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > około 12000zł.
    > To co się później działo można nazwać wizytą przedstawicieli C+ na

    To mi się przypomniało jak znajomemu wcisnęli w banku kartę kredytową.
    Dowiedział się o tym z faktury za jej aktywację, opłaty okresowej czy czegoś
    innego. W każdym razie dostał rachunek za kartę której nie zamówił. Odzew
    był taki, że wystawił fakturę lekko zawyżoną na prawie nowego Jeepa Cheeroke
    (jego auto) na bank i podstawił go pod oddział zanosząc fakturę do
    kierownika. Jak to opowiadał, to mało z krzesła nie spadłem.

  • 7. Data: 2008-10-24 10:28:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gosmo pisze:
> [...]
    > (jego auto) na bank i podstawił go pod oddział zanosząc fakturę do
    > kierownika. Jak to opowiadał, to mało z krzesła nie spadłem.

    I co, opłacił od faktury VAT i dochodowy? :)

  • 8. Data: 2008-10-24 14:43:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Oct 2008, Liwiusz wrote:

    > I co, opłacił od faktury VAT i dochodowy? :)

    Wystawił korektę?
    Albo uznał że "nie została wprowadzona do obrotu prawnego" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2008-10-27 08:31:39
    Od: "gosmo" <m...@m...nie.istnieje.pl>

    > Wystawił korektę?
    > Albo uznał że "nie została wprowadzona do obrotu prawnego" :D
    > pzdr, Gotfryd

    Nadal jeździ Cheeroke, więc któraś z tych opcji.