  • 1. Data: 2008-12-08 21:55:39
    Temat: pizzeria - przygotowanie jedzenia a dym papierosowy
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jest pizzeria, jedno pomieszczenie (ze 3*8m), na jednym koncu jest piec,
    stojj talerze ze skladnikami, obsluga robi pizze, w 1/3 jest lada,
    po drugiej stronie jest sala ze stolikami, przy nich ludzie siedzą
    i palą papierosy (w dużej ilości) a nie ma dobrej wentylacji.

    Czy taki smród papierosowy jest dozwolony dla pomieszczeń w których
    jest przygotowywane jedzenie na sprzedaż, czy może jakieś przypisy
    na to nie pozwalają?

    Nie zamierzam tam chodzić, ale pizzeria robi też pizzę i dowozi,
    większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    a.

  • 2. Data: 2008-12-08 22:20:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 8 Dec 2008 21:55:39 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Nie zamierzam tam chodzić, ale pizzeria robi też pizzę i dowozi,
    > większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    > na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    Ja bym sie doczepił także o zanieczyszczoną wodę. Na bank nie używają
    oligocenu!!!!1111jedenjeden

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2008-12-08 23:41:59
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    > na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    Czy miałeś w rodzinie przypadki paranoi?

    Loko

  • 4. Data: 2008-12-09 00:07:38
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Wemif pisze:
    > większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    > na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    wiekszosc klientow zapewne ma gleboko w nosie gdzie przebywaly te
    skladniki, ciesz sie ze nie wiesz co sie z nimi dzialo zanim dotaarly do
    pizzerii

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 5. Data: 2008-12-09 00:18:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wemif wrote:

    > Nie zamierzam tam chodzić, ale pizzeria robi też pizzę i dowozi,
    > większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    > na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale oni tą pizzę gołymi rękami dotykają.

  • 6. Data: 2008-12-09 07:07:43
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

> [...]

    > większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    > na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    A wiesz ile zarazków jest w samym powietrzu ? Poza tym prawie 70% to AZOT!
    --
    SOCAR

  • 7. Data: 2008-12-09 21:58:03
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

> [...]
    > większość klientów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że składniki
    > na ich pizzy przebywały w takim śmierdzącym klimacie.

    A w radio była audycja i się okazało że w wodociągach w wodzie do picia jakieś
    H2O jest. Gdzie to można zgłosić?