  • 1. Data: 2006-06-20 20:30:40
    Temat: pismo złożone w pracy odrzucone
    Od: twiza <b...@t...pl>

    Jakiś czas temu złożyłam pismo w zakładzie pracy, dostałam
    potwierdzenie, ale szefowa sobie go zatrzymała i kazala napisać nowe by
    było bardziej zwięzłe. Czy tak można postepować z pracownikami.
    Wydawało mi sie zawsze że jak sie sklada pismo przez sekretariat nikt
    nie powinien miec na to już wplywu a jednak.
    Teraz złożylam w pracy dwa, na jedno otrzymalam odpowiedz, na drugie nie
    a mineły juz prawie dwa tygodnie. Mam wrażenie ignorowania mojej osoby.
    Czy tak mozna postepować z pracownikiem.

    Pozdrowienia Twiza

    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 2. Data: 2006-06-20 20:32:15
    Temat: Re: pismo złożone w pracy odrzucone
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy tak mozna postepować z pracownikiem.

    Tak.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-06-20 21:48:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e79luc$ofd$1@atlantis.news.tpi.pl twiza
    <b...@t...pl> pisze:

    > Jakiś czas temu złożyłam pismo w zakładzie pracy, dostałam potwierdzenie,
    > ale szefowa sobie go zatrzymała i kazala napisać nowe by było bardziej
    > zwięzłe. Czy tak można postepować z pracownikami.
    Można - jak widać niekiedy skutecznie - próbować.
    A normalnie to jest tak, że składasz pismo na księgę korespondencji
    przychodzącej, potwierdzenie na kopii i to wszystko.

    > Wydawało mi sie zawsze że jak sie sklada pismo przez sekretariat nikt nie
    > powinien miec na to już wplywu a jednak.
    No bo nie ma. Pismo wpłynęło, Ty masz na to dowód i już.

    > Teraz złożylam w pracy dwa,
    Po co?

    > na jedno otrzymalam odpowiedz, na drugie nie
    > a mineły juz prawie dwa tygodnie. Mam wrażenie ignorowania mojej osoby.
    > Czy tak mozna postepować z pracownikiem.
    Prawo pracy określa niektóre przypadki w których pracodawca powinien
    zareagować na pismo pracownika w określonym terminie i w określonej formie
    (niekoniecznie pisemnie). Ale jest ich niewiele. Brak odpowiedzi rodzi w
    tych przypadkach określone skutki lub możliwości prawne przewidziane
    przepisami.
    Natomiast nie jest tak, że jak napiszesz pismo z wnioskiem o podwyżkę to
    pracodawca musi Ci odpowiedzieć.

    Jotte