  • 1. Data: 2008-12-01 09:20:14
    Temat: Kasowanie logów ISP na życznie klienta ?
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    Czy jak zwrócę się z prośbą do swojego ISP/operatora (mowa o Multimo) z
    prośbą o usunięcie dotychczasowych logowań mojego komputera w ich sieci -
    mogą to wykonać ? muszą ? nie mogą bo ... ?

  • 2. Data: 2008-12-01 10:46:23
    Temat: Re: Kasowanie logów ISP na życznie klienta ?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 1 Dec 2008 10:20:14 +0100, Przemek M napisał(a):

    > Czy jak zwrócę się z prośbą do swojego ISP/operatora (mowa o Multimo) z
    > prośbą o usunięcie dotychczasowych logowań mojego komputera w ich sieci -
    > mogą to wykonać ? muszą ? nie mogą bo ... ?

    Nie mogą, bo ustawa.
    Było pare dni temu na grupie. Chyba nawet Ty pytałeś.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2008-12-01 12:34:09
    Od: a...@g...com

    On 1 Gru, 11:46, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Nie mogą, bo ustawa.
    > Było pare dni temu na grupie. Chyba nawet Ty pytałeś.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Ok dzieki - i przepraszam za powtorzenie tematu - czytnik nie
    wyswietlil mi tematu po jego zamieszczeniu wiec ponowilem/