  • 1. Data: 2008-12-01 12:24:36
    Temat: zakupy w sklepie internetowym a anulowanie zamówienia
    Od: Michał <l...@e...pl>

    Witam.
    Jest sklep internetowy. Są ceny nie będące ofertą w rozumieniu prawa
    (zastrzeżenie w regulaminie sklepu).
    Złożyłem zamówienie wg cen ze strony. Otrzymałem maila z prośbą o
    potwierdzenie tego zamówienia- w treści jaki towar i podana cena
    zgodna z tą widniejącą na stronie. Potwierdziłem. Dostałem maila o
    temacie "zamówienie zostało potwierdzone", w treści podziękowania za
    potwierdzenie i informacja że towar będzie wysłany w ciagu 24 godzin.
    Po pojawieniu się żywego pracownika w biurze firmy anulował on moje
    zamówienie. I teraz mają mnie w dupie.
    Czy mogę żądać wydania towaru?
    Artykułu KC są dla mnie niejasne w tym temacie art:66-72.
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2008-12-01 16:32:20
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > zamówienie. I teraz mają mnie w dupie.
    > Czy mogę żądać wydania towaru?
    > Artykułu KC są dla mnie niejasne w tym temacie art:66-72.
    jesli zostalo potwierdzone to jak najbardziej, to ze maja tak
    skonstruowany system - to ich wina, zamowienie zostalo potwierdzone

    mozesz sie zglosic do rzecznika ochrony praw konsumentow gdyby robili
    problemy