    From: "Lukasz" <m...@c...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [pilne] Kupno samochodu z ukryta wada.
    Date: 26 Apr 2007 16:14:11 +0200

    Witam

    Mam taka prozbe. Kupilem dnia 21.04.2007 samochod. Sprzedawca zapewnial ze
    stan jest bardzo dobry. Sprawdzilem go dosc dokladnie mialem pare zastrzezen,
    ale drobne typu odprysk lakieru, slabe amortyzatory. Pytalem sie rowniez o
    wycieki oleju czy sa, oraz czy "bierze olej", sprzedawca powiedziel ze nie ma
    i nie bierze.No i teraz po 2 dniach sie okazuje ze cos ten olej w bardzo
    szybkim tempie znika z silnika. Wlasnie bylem w serwisie autoryzowanym i
    stwierdzili ze do wymiany jest glowica oraz prawdopodobnie pare innych czesci
    z silnika. koszt to ok. 1000zl
    pkt. 7 umowy brzmi.. Sprzedajacy oswiadcza, ze pojazd nie ma ukrytych wad
    technicznych, a kupujacy potwierdza znajomosc stanu technicznego pojazdu.

    Moim zdaniem jest to po 1 wada ukryta, po 2 to ze sprzedajacy mnie oklamal.
    taki rzeczy nie psuja sie w 1 dzien wiec musial wiedziec o tym ze "bierze
    olej" (1 litr na ok 100km !!!)

    Czy moge sie domagac naprawy tej glowicy, ewentualnie naprawic i zadac zaplaty
    za naprawe, lub czy moge oddac ten samochod, i odzyskac wszyskie pieniadze?