  • Data: 2007-05-23 10:26:21
    Temat: Re: [pilne] Kupno samochodu z ukryta wada.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik napisał(a):
    > Jeśli tak jest rzeczywiście umowa sformułowana, to niezły jeleń ze
    > sprzedawcy. Przecież każdy samochód ma ukryte wady. :) Ja bym takiej umowy
    > nie podpisał.
    Niemniej jednak we wzorach umów kupna-sprzedaży krążących po sieci,
    można taki punkt znaleźć. A co do ukrytych wad to chodzi pewnie mniej
    więcej o to, że nie można uznać za ukrytą wadę np. zatarcia się silnika,
    bo kupujący nie zauważył przy zakupie pękniętej miski olejowej i
    wracając zgubił cały olej (powinien zapoznać się ze stanem technicznym
    pojazdu), ale jeśli np. w ramach różnych dziwnych praktyk sprzedający
    wepchnął do silnika szmatę (bo chciał uszczelnić) i nie poinformował o
    tym sprzedającego (na umowie można przecież dopisać różne mankamenty
    sprzedawanego pojazdu), to pewnie da się to właśnie podciągnąć pod wadę
    ukrytą. Jeśli sprzedający nie chce podpisać takiej umowy, to lepiej 2x
    dokładniej przyjrzeć się samochodowi.

    Maciek