  • Data: 2007-04-26 14:24:00
    Temat: Re: [pilne] Kupno samochodu z ukryta wada.
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 Apr 2007 16:14:11 +0200, Lukasz napisał(a):

    > Mam taka prozbe. Kupilem dnia 21.04.2007 samochod. Sprzedawca zapewnial ze
    > stan jest bardzo dobry. Sprawdzilem go dosc dokladnie mialem pare zastrzezen,
    > ale drobne typu odprysk lakieru, slabe amortyzatory. Pytalem sie rowniez o
    > wycieki oleju czy sa, oraz czy "bierze olej", sprzedawca powiedziel ze nie ma
    > i nie bierze.

    Nie jestem prawnikiem i w kwestii ew. odzyskania pieniedzy Ci nie pomoge,
    ale rada na przyszlosc - zawsze biez auto do najblizszej stacji
    diagnostycznej niech go sprawdza. Podejrzewam, ze nie robiles analizy
    spalin, a na niej *na pewno* wyszloby ze bieze olej.. Pozatym przy takim
    spalaniu oleju musisz chyba zostawiac chmure dymu za soba, nie zauwazyles
    tego ??:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.