  • 21. Data: 2005-05-30 14:56:09
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lunac wrote:
    > To może od razu zakazać poruszania się pijaków po mieście.

    A nie ma ?

  • 22. Data: 2005-05-30 14:58:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > ty płacisz?

    A nie ?
    Skąd biorą się pieniążki dla "matek samotnie wychowujących" dzieci ?

    Kulczyk płaci ?

    Za bardzo OTuje się ... więc EOT

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 23. Data: 2005-05-30 14:59:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > A nie ma ?

    Lol ... wskaż stosowny akt prawny zabraniający mi poruszać się
    po mieście w stanie "po spożyciu" czy "pod wpływem" ...

  • 24. Data: 2005-05-30 15:09:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Tak samo jak ku*&&^ mać płacę na utrzymanie popieprzonych
    > tysięcy bachorów , bo w katolandzie antykoncepcja to temat tabu ...

    Ja wole placic na dzieci, niz na moczymordy i ich ofiary.

    P.S.
    A co do tego goscia po 2 piwach, to rzeczywiscie przegiecie. Powinna byc
    wyzsza dopuszczalna granica, a najlepiej badanie sprawnosci psychoruchowej.

    --
    KRZYZAK

  • 25. Data: 2005-05-30 15:11:27
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Lol ... wskaż stosowny akt prawny zabraniający mi poruszać się
    > po mieście w stanie "po spożyciu" czy "pod wpływem" ...

    Spytaj sie o to, jak cie beda zwijac na wytrzezwialke :)

    --
    KRZYZAK

  • 26. Data: 2005-05-30 15:13:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ja wole placic na dzieci, niz na moczymordy i ich ofiary.

    A ja nie chce płacić za czyjeś orgazmy do wafla pana !
    I nie ty bedzesz mi priorytetował , co winienem opłacać z
    podkulonym ogonkiem a co nie ... tak samo ja nie bede ci tego
    robił ...

    > A co do *tego goscia* po 2 piwach, to rzeczywiscie przegiecie. Powinna byc
    > wyzsza dopuszczalna granica, a najlepiej badanie sprawnosci psychoruchowej.

    Autopsja ;)

  • 27. Data: 2005-05-30 15:15:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Spytaj sie o to, jak cie beda zwijac na wytrzezwialke :)

    Nie, to ty w skaż podstawę zakazu poruszania się po mieście w
    stanie w/w ... bo na razie pieprzysz jak potłuczony.

    A jak odbywają się festyny organizowane np przez UM ... TO
    wszystkich gości (mieszkańców miasta) finalnie odwozi sie na
    wytrzeźwiałę, czy ogłasza dyspenzę ?

    LOL ... wskaż przepis ... albo nie majacz jak mały tadzio po
    dużym piwie.

  • 28. Data: 2005-05-30 15:19:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > LOL ... wskaż przepis ... albo nie majacz jak mały tadzio po dużym piwie.

    Art 40 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    alkoholizmowi. Mam wrażenie że to raczej ty majaczysz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 29. Data: 2005-05-30 15:23:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Johnson wrote:

    > Art 40 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    > alkoholizmowi. Mam wrażenie że to raczej ty majaczysz.

    pewnie w pijanym zwidzie.

  • 30. Data: 2005-05-30 15:24:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > A nie ?
    > Skąd biorą się pieniążki dla "matek samotnie wychowujących" dzieci ?

    Nie.
    To nie ty płacisz, ani nie Kluczyk płaci.
    Ty płacisz podatki, a potem ci już nic do nich bo to już nie twoje
    pieniądze więc się nimi nie rządź.