  • 41. Data: 2011-06-12 15:15:53
    Temat: Re: pies na podwórku
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy pies w pewnych warunkach stanie się agresywny, zatem to pytanie nie
    > ma za bardzo sensu.

    Przecież nie chodzi o psa, tylko o zamek przy furtce.
    J.

  • 42. Data: 2011-06-12 15:19:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A czy płot, przez który dziecko włoży rękę, jest?

    Zależy jakie dziecko, jaki płot i jaki pies.
    J.

  • 43. Data: 2011-06-12 18:35:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Dlaczego? Pies się nie wydostanie, a domownicy dają radę.

    Chodzi o to, żeby ktoś z zewnątrz nie wszedł omyłkowo i nie natknął się
    na groźnego psa.

  • 44. Data: 2011-06-12 18:36:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A jeśli nie może? Jeśli to zamek dostępny tylko dla dorosłych?

    Z wbudowanym czytnikiem dowodu osobistego, hmm?

  • 45. Data: 2011-06-12 18:53:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.06.2011 20:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Chodzi o to, żeby ktoś z zewnątrz nie wszedł omyłkowo i nie natknął się
    > na groźnego psa.

    Ciężko omyłkowo sięgać za cudzą bramę i otwierać np. zasuwę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2011-06-12 18:54:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.06.2011 20:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Z wbudowanym czytnikiem dowodu osobistego, hmm?

    Nie. Umieszczony tak, że sięgnie tylko odpowiednio wysoka osoba. Tak,
    wiem, niepełnoletni mutant też może.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2011-06-13 06:20:18
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ciężko omyłkowo sięgać za cudzą bramę i otwierać np. zasuwę.

    Wbrew pozorom bardzo łatwo, w szczególności jeśli się np. pomyli adresy
    a pod właściwym jest taka sama zasuwa zaś właściciel zapraszający gościa
    poradził mu, żeby nie zawracał sobie głowy dzwonkiem, bo zepsuty, tylko
    sobie skobel odsunął.

  • 48. Data: 2011-06-13 06:21:06
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie. Umieszczony tak, że sięgnie tylko odpowiednio wysoka osoba. Tak,
    > wiem, niepełnoletni mutant też może.

    Albo np. człowiek dorosły ale lekko upośledzony. Lub lekko "wczorajszy"
    (co na jedno wychodzi ;) )

  • 49. Data: 2011-06-13 07:27:28
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Albo np. człowiek dorosły ale lekko upośledzony. Lub lekko "wczorajszy"
    > (co na jedno wychodzi ;) )

    Imho "chcącemu nie dzieje się krzywda", dlatego ja, jakbym miała
    potencjalnie groźnego psa (tylko po co, lepszy jest przyjaciel człowieka),
    to zadbałabym o to, żeby właśnie nikt przypadkowy nie miał szansy pokonać
    ogrodzenia. Mój pies, mój problem. Ale jeśli już zadał sobie trud, i wlazł
    na zabezpieczone podwórko, to pretensje może mieć tylko do siebie. I nikt
    nie powinien rościć sobie pretensji prawnych do takiego właściciela.
    J.

  • 50. Data: 2011-06-13 08:19:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2011 09:27, krys pisze:

> [...]
    > na zabezpieczone podwórko, to pretensje może mieć tylko do siebie. I nikt
    > nie powinien rościć sobie pretensji prawnych do takiego właściciela.

    Dokładnie - i dlatego należy, ja inicjator wątku, zamykać na klucz :)