    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 13 Jun 2011 09:27:28 +0200
    Subject: Re: pies na podwórku
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Andrzej Ława wrote:

    > Albo np. człowiek dorosły ale lekko upośledzony. Lub lekko "wczorajszy"
    > (co na jedno wychodzi ;) )

    Imho "chcącemu nie dzieje się krzywda", dlatego ja, jakbym miała
    potencjalnie groźnego psa (tylko po co, lepszy jest przyjaciel człowieka),
    to zadbałabym o to, żeby właśnie nikt przypadkowy nie miał szansy pokonać
    ogrodzenia. Mój pies, mój problem. Ale jeśli już zadał sobie trud, i wlazł
    na zabezpieczone podwórko, to pretensje może mieć tylko do siebie. I nikt
    nie powinien rościć sobie pretensji prawnych do takiego właściciela.
    J.