  • 1. Data: 2005-07-08 19:25:58
    Temat: pesel proszę o rad
    Od: "EW" <e...@w...gazeta.pl>

    kto mi powie, jak to może być i co z tym zrobić : chciałam wziąć kredyt w
    banku (tam gdzie posiadam konto), w wysokości ok. 2 tyś. zł. Przy
    sprawdzaniu okazało się, że w Biurze Informacji Klienta, tam gdzie
    sprawdzają ewentualne zadłużenia, mam inny pesel no i nie mogę dostać
    kredytu. Tutaj muszę dodać że nigdy jeszcze nie starałam się nigdzie o
    kredyt i ta sytuacja jest dla mnie zupełnym zaskoczeniem. I co teraz ?

    Ewa

  • 2. Data: 2005-07-08 21:30:43
    Temat: Re: pesel proszę o rad
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "EW" <e...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytu. Tutaj muszę dodać że nigdy jeszcze nie starałam się nigdzie o
    > kredyt i ta sytuacja jest dla mnie zupełnym zaskoczeniem. I co teraz ?

    A jak oni stwierdzili, że to o Ciebie chodzi, skoro masz inny PESEL?
    Skoro inny PESEL, to pewnie inna osoba. W miejscowości (w sumie
    niedużej) w której mieszkam jest kilka osób Robert Tomasik. Ale mamy
    różne pesle. Może Twój PESEL jest błędny, a nie inny. Błąd cyfry
    kontrolnej? Zobacz na odpowiednich stronach wpisując swój PESEL, czy
    jest poprawny.

  • 3. Data: 2005-07-10 06:19:19
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

> [...]
    > różne pesle. Może Twój PESEL jest błędny, a nie inny. Błąd cyfry
    > kontrolnej? Zobacz na odpowiednich stronach wpisując swój PESEL, czy

    Abstrahujac od tego, masz Ewo mozliwosc wgladu do - i zmiany swoich danych
    osobowych. W tej sytuacji obowiazkiem banku jest ustalenie wlasciwego Twojej
    osobie wpisu, w czym oczywiscie mozesz bankowi pomoc, a nastepnie korekta
    danych wedlug tego, co podasz. Przechodzilem te droge w przypadku mojego
    bylego Mbanku. Ludzi o moim imieniu i nazwisku jest multum :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger