  • 1. Data: 2005-07-08 17:45:24
    Temat: Jak rozumieć ??
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Na wezwaniu z wyznaczeniem rozprawy ( pierwszy termin) jest dopisek :

    Sąd również wzywa do wyjaśnienia w terminie 14 dni czy strony uzgodniły
    warunki ugody - pod rygorem rozpoznania sprawy.

    Jestem pozwanym, jak mam to rozumieć ? Skoro powód skierował sprawę do sądu,
    to czeka na wyrok, więc po co go straszyć, że jak nie uzgodni warunków
    ugody to sprawa zostanie rozpoznana? A skoro nie ma zamiaru ugody zawierać,
    to nie uzgodni ze mną warunków, i w rezultacie sprawa zostanie rozpoznana.

    Więc taki zapis traci sens , albo ja czegoś nie rozumiem

    macso

  • 2. Data: 2005-10-27 20:58:23
    Temat: Re: Jak rozumieć ??
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    macso napisał(a):
> [...]
    > zostanie rozpoznana.
    >

    > Więc taki zapis traci sens , albo ja czegoś nie rozumiem

    po prostu napisz, że nie uzgodniliście i juz. Co co szkodzi ?

    --
    Magdalaena
    Magdalena Pytel

    m...@c...pl