    From: "gardziej" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: parkowanie - tarasowanie drogi i inne
    Date: Sat, 2 Sep 2006 00:34:51 +0200

    cztery pytanka:
    1. jest sobie droga jednokierunkowa, po lewej stronie zakaz zatrzymywania
    sie, parkuje sie po prawej auta na jezdni, chodnika nie ma. po lewej lamiac
    prawo zaparkowane trzy auta, po prawej tyle miejsce, zeby mozna bylo ledwo
    przejechac. czy mozna zaparkowac sobie auto po prawej stronie obok tych
    samochodow, blokujac ulice ale jednak parkujac prawidlowo? gdyby nie bylo
    tych aut, sytuacja bylaby proste i normalna...

    2. czy widzac nagminne parkowanie przy zakazie zatrzymywania sie mam jakis
    obowiazek zglosic ten fakt, czy moge olac mowiac nie moja sprawa?

    3. ile przepisow zlamal ten pan, ktorego autu cyknalem dzisiaj fotke (to
    jest wlasnie ta ulica)?
    http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2637.JPG
    http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2638.JPG

    4. na fotce widac "stop" ktory nie zostal zamazany, wykreslony czy cos, czy
    tak powinno to zostac po zmianie organizacji ruchu?

    pozdrowki