  • Data: 2006-09-02 00:16:53
    Temat: Re: parkowanie - tarasowanie drogi i inne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:edaciq$6tt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1. jest sobie droga jednokierunkowa, po lewej stronie zakaz zatrzymywania sie,
    > parkuje sie po prawej auta na jezdni, chodnika nie ma. po lewej lamiac prawo
    > zaparkowane trzy auta, po prawej tyle miejsce, zeby mozna bylo ledwo
    > przejechac. czy mozna zaparkowac sobie auto po prawej stronie obok tych
    > samochodow, blokujac ulice ale jednak parkujac prawidlowo? gdyby nie bylo tych
    > aut, sytuacja bylaby proste i normalna...

    Nie, bo blokujesz przejazd.

    > 2. czy widzac nagminne parkowanie przy zakazie zatrzymywania sie mam jakis
    > obowiazek zglosic ten fakt, czy moge olac mowiac nie moja sprawa?

    Nawet bez nagminnego łamania tego prawa masz prawo powiadomić policję.

    > 3. ile przepisow zlamal ten pan, ktorego autu cyknalem dzisiaj fotke (to jest
    > wlasnie ta ulica)?
    > http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2637.JPG
    > http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2638.JPG

    Wygląda na to, że co najmniej trzy:

    1) Wjechał pod prąd w ul. jednokierunkwową lub na niej zawrócił;
    2) Zaparkował na zakazie
    3) Zaparkował na chodniku nie pozostawiając chyba wymaganego miejsca

    > 4. na fotce widac "stop" ktory nie zostal zamazany, wykreslony czy cos, czy
    > tak powinno to zostac po zmianie organizacji ruchu?

    Powinno, bo jest mylące.