  • Data: 2006-09-02 08:39:54
    Temat: Re: parkowanie - tarasowanie drogi i inne
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-09-2006 o 09:11:56 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    >>> http://www.gardziej.aplus.pl/magazyn/IMG_2637.JPG
    > Chwila :)
    > -- od kiedy tyłem nie wolno wjechać w drogę jednokierunkową?
    Bo wtedy wjechal by w nia 'pod prad' :P Pisze w cudzyslowiu bo to takie
    podwojne pod prad. Wolno jechac na wstecznym pod prad na jednokierunkowej
    ... ale nie wiem jak jest z jazda na wstecznym na jednokierunkowej 'z
    pradem'. Chyba tego prawo nie obejmuje ... uznajemy ze znalazl sie tam
    przepisowo albo ...
    > -- a może z drugiej strony nie ma znaku zakazu wjazdu?
    Widzac ten stop mogli zapomniec o zakazie wjazdu z drugiej strony :)
    Skoro nie skasowali tego stopu mogli tez przeorganizowac ruch _po_ tym jak
    on tam zaparkowal i jest tam calkowicie 'legalnie'.

    > -- za szybą, pod lewą wycieraczką widac jakąś karteczkę... Czyżby "Karta
    > Parkingowa"?

    > Niewątpliwie nie ma tam 1.5 :)

    Zaprakowal na skrzyzowaniu ... 10m do skrzyzowania tez nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik