  • Data: 2005-09-02 21:12:46
    Temat: parkowanie pod blokiem - czy mi wolno...
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pod blokiem w którym mieszka moja teściowa jest parking. Przed drogą
    dojazdową jest zakaz ruchu - z tabliczką, że nie dotyczy mieszkańców tego
    bloku i zaopatrzenia. Moja żona i dziecko zameldowane są u teściowej na
    pobyt stały a u mnie na czasowy - ale w nowych dowodach os. nie ma tej
    informacji.
    W dowodzie rejestracyjnym auta jest tylko moje imię i nazwisko.
    Piszę wszyystko co może być pomocne.
    Wiem, że mieszkańcem nie jestem, ale równie dobrze autem może jeździć żona,
    która ma prawo jazdy, często się zdaża że ona tam jest z dzieckiem przez
    kilka dni.

    Ponieważ ostatnio miałem sprzeczkę z sąsiadką która obiecała wezwać policję
    to zacząłem się zastanawiać czy wolno mi tam parkować czy nie.

    --
    PawełJ