  • Data: 2005-09-05 15:41:43
    Temat: Re: parkowanie pod blokiem - czy mi wolno...
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:5ftjh11isp4hkq8k11aeb04cm93in4djpe@4ax.com...

    > IMHO nie mieszkasz tam (można to łatwo udowodnić na podstawie zeznań
    > np. sąsiadów), więc zakaz cie obowiazuje.

    Ja nie twierdze że tam mieszkam więc przyznaje się bez udowadniania. Ale
    moja zona i dziecko tam jest zameldowane. Czy jej wolno wobec tego podjechac
    samochodem który jest zarejestrowany na mnie?

    Poza tym moge tam nie mieszkać wg sąsiadów a mogę tam być zameldowany. Więc
    zeznania sąsiadów to chyba nie do końca dobry pomysł.

    --
    PawełJ