  • Data: 2005-09-03 16:16:30
    Temat: skoro sędziemu Dariuszowi Czajce bezkarnie wolno, to Tobie też wolno
    Od: "czarnalista" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ ostatnio miałem sprzeczkę z sąsiadką która obiecała wezwać policję
    > to zacząłem się zastanawiać czy wolno mi tam parkować czy nie.

    Bez obaw. Prawo jakie jest wszyscy widzą. Możesz spokojnie robić co chcesz.
    Skoro sędzia-wzór-autorytet Dariusz Czajka bezkarnie może, to Ty też możesz.
    Nie krępuj się! Bierz co Ci się należy.

    Sędzia Dariusz Czajka bezkarnie czerpie korzyści majątkowe z ogłaszanych przez
    siebie upadłości firm (zarzut kryminalny). Tymczasem nawet nie został
    wykluczony z zawodu; wszystkie postępowania prokuratura umorzyła; sędzia
    występuje jako autorytet - uczy młode czajki "prawa" i prezesuje sędziom i
    prokuratorom zrzeszonym w Zrzeszeniu Prawników Polskich.

    http://www.czarnalista.com - czarna lista symboli polskiego sądownictwa