  • 11. Data: 2009-08-09 09:58:48
    Temat: Re: parkowanie na chodniku, art 47 ust 2?
    Od: spp <s...@o...pl>

    neelix pisze:

    > Cała ustawa to jeden wielki bubel.

    Zdaje się nie tylko ustawa ale i ty.

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-08-10 12:29:03
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    neelix wrote:

    > Tu jest mowa o jezdni. Wystarcza dlatego, że jest zapis w postaci Art.
    > 47.1.1)... w połączeniu z opisem B-36 (lub B-35). Nie jest to wcale taki
    > bubel. Są większe buble. Cała ustawa to jeden wielki bubel.
    >
    > neelix

    Myślę, że rozumiem już teraz o co chodzi. Ponieważ wątek staje się
    pozatematyczny to jest też kwestia dlaczego na odcinku drogi koło dworca
    PKP, gdzie znajduje się obszerny chodnik (około 7 metrów szerokości)
    ustawiono znak B-36. Co to jest, dworzec tylko dla piechurów?

    Poza tym czytając znak B-36 w oderwaniu od art 47 ust 2 Kodeksu Drogowego
    wydaje się, ze art 47 ust 2 staje się nie do zastosowania, gdyż czytać go
    należy bez ust 1 art 47.

    Innymi słowy: B-36 znosi lub zaprzecza art 47 ust 2.

    ---
    pzdr i dziekuję
    Agryppa

  • 13. Data: 2009-08-10 12:59:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Agryppa w <news:h5p3q3$56k$1@news.onet.pl>:

    > Innymi słowy: B-36 znosi lub zaprzecza art 47 ust 2.

    Człowieku, masz PJ? To idź i oddaj:

    Art. 5. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani stosować się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące
    ruchem lub uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków
    drogowych, nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób
    ^^^^
    zachowania niż nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2009-08-10 13:39:50
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Człowieku, masz PJ? To idź i oddaj:
    Nie mogę oddać prawa jazdy ponieważ je potrzebuję.

    ---
    pzdr i dziekuję
    Agryppa

  • 15. Data: 2009-08-10 22:30:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agryppa pisze:

    > Nie mogę oddać prawa jazdy ponieważ je potrzebuję.

    Pozostaje mieć nadzieję, że w miarę szybko ci je odbiorą.

  • 16. Data: 2009-08-11 05:42:18
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 10 Sie, 15:39, Agryppa <j...@t...pl> wrote:

    > Nie mogę oddać prawa jazdy ponieważ je potrzebuję.
    >
    > ---
    > pzdr i dziekuję
    > Agryppa

    To w takim razie trzeba ukarać tego kto przeprowadzał egzamin i cię na
    nim przepuścił.

  • 17. Data: 2009-08-11 07:12:29
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pozostaje mieć nadzieję, że w miarę szybko ci je odbiorą.

    Jeśli chcesz walczyć z ludźmi to wybierz się do Afganistanu.

    ---
    pzdr i dziekuję
    Agryppa

  • 18. Data: 2009-08-11 13:24:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > pzdr i dziekuję
    > Agryppa

    To w takim razie trzeba ukarać tego kto przeprowadzał egzamin i cię na

    Nie każdy jest prawnikiem i umie czytać takie teksty. Nie każdy ma tyle
    determinacji by się w nie wgłębiać. Wielu ma PJ i tyle ich zainteresowania i
    możliwości. Wątpliwości nastąpiły po fakcie(już po kursie), ale dobrze że
    są. Nie potępiajcie pytających, bo kto pyta nie błądzi.
    neelix

  • 19. Data: 2009-08-11 14:14:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PKP, gdzie znajduje się obszerny chodnik (około 7 metrów szerokości)
    > ustawiono znak B-36. Co to jest, dworzec tylko dla piechurów?

    A dlaczego stawia się B-36 na drodze praktycznie pustej? Cały ruch łącznie z
    autobusami przebiega równoległą drogą. Czasem przejedzie jakieś auto czy
    rowerzysta, a tak spokój. I jak tu wjechać na działkę niezatrzymując się?
    Trzeba mieć bramkarza, albo bramę na pilota o dużym zasięgu.

    > Poza tym czytając znak B-36 w oderwaniu od art 47 ust 2 Kodeksu Drogowego
    > wydaje się, ze art 47 ust 2 staje się nie do zastosowania, gdyż czytać go
    > należy bez ust 1 art 47.

    Należy czytać wszystko razem, a nie w oderwaniu jednego od drugiego.

    > Innymi słowy: B-36 znosi lub zaprzecza art 47 ust 2.

    B-36 zabrania zatrzymania się. Jest to znak wyjątkowo represyjny i powinien
    być stawiany po głębokim namyśle i nie z byle powodu-urzędasowego
    widzimisię.
    neelix

  • 20. Data: 2009-08-11 20:02:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agryppa pisze:

    > Jeśli chcesz walczyć z ludźmi to wybierz się do Afganistanu.

    Przecież mi właśnie zależy na podwyższeniu bezpieczeństwa w ruchu
    drogowym poprzez eliminację z niego idiotów nie potrafiących zrozumieć
    podstawowych przepisów.

    Wyjazd do Afganistanu mógłby mi się spodobać, gdybym właśnie nie miał
    nic przeciwko pacanom jeżdżącym i parkującym jak im się podoba bez
    zwracania uwagi na bezpieczeństwo.

    Reasumując - do ruchu po drogach Afganistanu pasujesz raczej ty.