  • 1. Data: 2009-08-08 09:03:08
    Temat: Zaskarżenie uchwał Zebrania Przedstawicieli Spółdzielni Mieszkaniowej
    Od: mauser50 <m...@-...com>

    Witam

    Mam pytanie do grupowiczów następującej treści:
    Moja "kochana" spółdzielnia mieszkaniowa od dwóch lat pomimo wejścia w
    życie znowelizowanych przepisów ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
    zamiast Walnego Zebrania Członków nadal organizuje Zebrania grup
    członkowskich oraz zebrania przedstawicieli czego faktycznie zabraniają
    przepisy znowelizowanej ustawy. Zarząd nie chce przekazać do Sądu
    nowego statutu ponieważ zasłania się tym, że kilka przepisów powyższej
    ustawy zostało uznanych prze Trybunał Konstytucyjny jako niezgodnych z
    prawem.
    Mam zamiar zaskarżyć do Sądu uchwały które zostały uchwalone na
    Zebraniach Przedstawicieli i Zebraniach Grup Członkowskich jako podjęte
    przez organy spółdzielni niezgodnie z obowiązującymi przepisami
    ustawowymi i w związku z tym mam pytanie czy ktoś z szanownych
    grupowiczów spotkał się może z wyrokami Sądów Cywilnych w podobnej
    sprawie jeśli tak jakie były wyroki w tych sprawach.

    Jeśli ktoś dysponuje np. odpisami takich wyroków proszę o kontakt na pv.