  • 81. Data: 2020-11-05 11:28:50
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.11.2020 o 00:18, Marcin Debowski pisze:

    > Szczerzę wątpię. To wyłącznie efekt skali protestów.

    Tam, gdzie to wynik skali protestów, to się nie odzywam, ale z opisu
    tego konkretnego zdarzenia wynika, że kilku idących chodnikiem nagle
    sobie postanowiło posiedzieć na jezdni.

    > Tak, bo inaczej się nie da. A przy pasach, szczególnie jeśli tylko
    > kilka-kilkanaście to jakieś takie wyłuskiwanie i potem masz opinie,
    > że to na złość. A jak stoi pół miasta bo tyle luda wylazło to trudno
    > to nazwać złośliwością.

    I dlatego Policja chroni to towarzystwo.

    --
    Robert Tomasik

  • 82. Data: 2020-11-05 12:17:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    W dniu 03.11.2020 o 23:42, Marcin Debowski pisze:
    > Zależy od skali. Jak jest naprawdę duża to żadne objazdy nie pomogą.
    > Mi
    > się do końca nie podobałoby jakby jakaś mała grupka łaziła w kółko
    > po
    > pasach, ale jeśli to by było bardziej masowe to jest MZ ok. Bo to
    > też
    > nie jest przecież tak, że da się nie utrudniać, a do manifestacji
    > też
    > się ma prawo.

    A nie mozna manifestowac na chodniku ? Na polowie chodnika, bo
    niekorzy ida ...

    >Żeby nie wiem, jak duża była manifestacja, to da się wyznaczyć
    >objazdy.
    >Najwyżej będą długie.

    Wladza raczej ma to w d*.
    Korzysta z zaprzyjaznionych mediow, co oglaszaja jaką trasą bedzie np
    biegl maraton i radz se sam.

    No - teraz mamy internet, to wladza oglasza na swojej stronie www...

    J.

  • 83. Data: 2020-11-05 12:30:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    W dniu 05.11.2020 o 04:07, Marcin Debowski pisze:

    >Protest chciał być maksymalnie zauważony - blokowanie ruchów to jedno
    >z "lepszych" posunięć w takim przypadku.

    Ale czy dopuszczalne ?

    Bo moze ja tez chce byc zauwazony, i w tym celu Ciebie publicznie
    zabije ...

    Albo np jak kosciol podpala, to beda jeszcze bardziej zauwazalni ...

    J.

  • 84. Data: 2020-11-05 12:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.11.2020 o 16:40, J.F. pisze:
    >To tak samo jak z aktualnymi protestami:P

    Niby tak samo, tym niemniej ... po co tym miastom maratony i
    utrudnienia.

    Wladze co prawda demokratycznie wybrane, ale zapewne niewielka
    wiekszoscia :-)

    >Nie mają wyboru?

    Nie wiem czy tak nie maja - sporo tych maratonow.
    Moze po prostu miasta lepiej placą ?

    Po piaszczystej drodze w lesie pewnie gorzej sie biega, w maratonie
    moze i calkowity wysilek sie liczy, no i czas nie daje rekordu i
    satysfakcji ..

    >Nie wiem, nie biegam. Rowerowe za to rzeczywiście są za miastem.

    A to chyba zalezy jakie. Wyscigi rowerowe ... tak sie przyjelo, ze
    150-200km maja, te profesjonalne. Trudno to zrobic w miescie.

    >Ale masy krytyczne już nie (a przynajmniej dopóki były).

    Maja inny cel.
    Na ile dopuszczalne jest wk* mieszkancow w tym celu to jest temat na
    dyskusje, ale np we wrocku widac pewne wspolne myslenie wladz.

    Przy czym taka MK mogla by pojechac przepisowo - skrajem ulicy,
    srednia predkoscią, po jednym rowerze ... a i tak by utrudniala ruch
    samochodom :-)

    >NIe popełnia ten, (...) co nie da się przypisać szkodliwości
    >społecznej czy jakoś tak, wyższa konieczność (z pewnością dobro
    >polegające na przejezdności skrzyżowania jest więcej warte niż
    >ewentualne uszkodzenie przez zużycie wynikające ze starcia
    >oznakowania poziomego).

    No nie wiem - ta linia nie jest tam po to, aby oszczedzac zuzycie, ale
    po to abys nie przejezdzal za nia.
    Widac jest to wazne, abys nie przejezdzal na drugi pas.
    Wazniejsze niz tysiac wk* kierowcow, ktorych ktos zablokowal ?

    >O zdrowym rozsądku nie wpominam, gdyż rozmawiamy o milicjantce co ją
    >kulsonia czapka za mocno w głowę uciskała, zanim to było modne.

    No ale z drugiej strony nie moze powiedziec, ze w takiej sytuacji
    wolno olac ciaglą linie, skoro nie wolno :-)

    J.

  • 85. Data: 2020-11-05 15:04:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 12:17, J.F. pisze:

    > A nie mozna manifestowac na chodniku ? Na polowie chodnika, bo niekorzy
    > ida ...

    Słabo kombinujesz. Mati wzywa żeby protestować na fejsuku;)

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2020-11-05 15:15:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 12:44, J.F. pisze:

    > Niby tak samo, tym niemniej ... po co tym miastom maratony i utrudnienia.

    Po to samo - dla fejmu;)

    > Nie wiem czy tak nie maja - sporo tych maratonow.
    > Moze po prostu miasta lepiej placą ?

    To nie miasta płacą a sponsorzy. I nie biegnącym tylko kilu murzynom;)

    > Maja inny cel.

    Dokładnie jak protesty. Dlatego postulat urządzania protestów na
    odludziu, żeby nie przeszkadzać jest... głupi.

    > Na ile dopuszczalne jest wk* mieszkancow w tym celu to jest temat na
    > dyskusje, ale np we wrocku widac pewne wspolne myslenie wladz.

    Z ciekawości - co rozumiesz przez "myślenie". W dc masa sama się
    zlikwidowała, bo okazało się, ze można ścieżki robić z asfalu o nie od
    ekierki.

    > No nie wiem - ta linia nie jest tam po to, aby oszczedzac zuzycie, ale
    > po to abys nie przejezdzal za nia.

    Co ty nie powiesz;) A jezdnia jest po to, żeby była przejezdna, czy żeby
    na niej stać, bo jakiś kretyn źle zaparkował?

    > Widac jest to wazne, abys nie przejezdzal na drugi pas.

    Tak właśnie myślą warszawiacy jak suki na sygnale jadą. Albo rządowe
    beemki;)

    > Wazniejsze niz tysiac wk* kierowcow, ktorych ktos zablokowal ?

    Znaczy porównujesz przejechanie po ciągłej do przejechania po
    człowieku;) Widzę co tu robisz:P

    > No ale z drugiej strony nie moze powiedziec, ze w takiej sytuacji wolno
    > olac ciaglą linie, skoro nie wolno :-)

    Oczywiście, że może. Teraz czekam aż jakiś kulsoni niedorzecznik powie,
    że zjazd na awaryjny jest nielegalny bo ciągła i wpierdolą tysiąc
    mandatów jak się ludziki z korytarzem życia rozjadą:P

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2020-11-05 15:18:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 12:30, J.F. pisze:

    > Ale czy dopuszczalne ?

    Dla pana leszka bez znaczenia. Ale chyba tak - zgromadzenia jakoś tam
    sąumocowane prawnie, ktoś wpisał zgromadzenie spontaniczne, pewnie wolno...

    > Bo moze ja tez chce byc zauwazony, i w tym celu Ciebie publicznie zabije

    Nie skomentuję...

    > Albo np jak kosciol podpala, to beda jeszcze bardziej zauwazalni ...

    Albo sejm wysadzą;)

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2020-11-05 16:37:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Dla pana leszka bez znaczenia. Ale chyba tak - zgromadzenia jakoś tam
    >sąumocowane prawnie, ktoś wpisał zgromadzenie spontaniczne, pewnie
    >wolno...

    Gromadzic sie wolno, ale czy siadac na przejsciu wolno ?

    Czy jednak za blokowanie drogi nalezy sie mandat, a moze i zatrzymanie
    :-)

    >Nie skomentuję...

    Ale prawo do bycia zauwazonym juz nie jest takie jasne ? :-)

    >Albo sejm wysadzą;)

    Pozar lepszy - dluzej widac :)

    No a za podpalnie KW to sie medal nalezy :-)

    J.

  • 89. Data: 2020-11-05 16:47:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Dokładnie jak protesty. Dlatego postulat urządzania protestów na
    >odludziu, żeby nie przeszkadzać jest... głupi.

    Ale nie twierdze, ze cel legalizuje srodki.

    >Z ciekawości - co rozumiesz przez "myślenie". W dc masa sama się
    >zlikwidowała, bo okazało się, ze można ścieżki robić z asfalu o nie
    >od ekierki.

    Myslenie w sensie, ze czasem slychac od urzedasow "samochody nie sa
    rozwiazaniem transportu w miastach, wiec utrudnijmy zycie samochodom
    juz teraz".
    I co sie potem dziwic, ze taki urzedas chetnie wyda zezwolenie na MK w
    godzinach szczytu :-)

    >Co ty nie powiesz;) A jezdnia jest po to, żeby była przejezdna, czy
    >żeby na niej stać, bo jakiś kretyn źle zaparkował?

    Totez policja jest od usuniecia kretyna, a reszta ma stac i czekac :-)

    Alternatywnie policja moze ruchem w okolicy pokierowac i umozliwic
    bezpieczne ominiecie.

    >Tak właśnie myślą warszawiacy jak suki na sygnale jadą. Albo rządowe
    beemki;)

    rzadowych beemek jest malo, ale jakby tak kazdy korzystal z wolnych
    pasow w druga strone :-)

    >Oczywiście, że może.

    Brak podstawy prawnej.
    Nawet chyba nie moze powiedziec "policjant nie ukarze kierowcy
    mandatem w takiej sytuacji" :-)

    >Teraz czekam aż jakiś kulsoni niedorzecznik powie, że zjazd na
    >awaryjny jest nielegalny bo ciągła i wpierdolą tysiąc mandatów jak
    >się ludziki z korytarzem życia rozjadą:P

    Korytarz zycia mamy od niedawna, a czy dawniej ten pas awaryjny nie
    mial sluzyc do dojazdu sluzb ?

    Poza tym mamy tu obowiazek umozliwienia przejazdu pojazdowi
    uprzywilejowanemu ... ale przeciez wiadomo, ze ciagla linia wazniejsza
    :-)
    Sam niech sobie zjezdza na pas awaryjny - jemu wolno :-)

    J.

  • 90. Data: 2020-11-05 17:10:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 16:37, J.F. pisze:

    > Gromadzic sie wolno, ale czy siadac na przejsciu wolno ?

    Nie wiem, dla pana leszka bez znaczenia. Nawet jak ktoś wjedzie na twoim
    pierwszenstwie, czego w oczywisty sposób mu nie wolno,to nie daje ci to
    prawo do wjechania w niego "bo jesteś w prawie".

    > Czy jednak za blokowanie drogi nalezy sie mandat, a moze i zatrzymanie :-)

    Nawet jeśli to nie przez pana leszka.

    > Ale prawo do bycia zauwazonym juz nie jest takie jasne ? :-)

    Ja nawet nie napisałem, że byli w prawie:P Tylko że bez sensu jest
    argument, że należy protestować, tak żeby się jak najmniej rzucać w oczy.

    > Pozar lepszy - dluzej widac :)

    nie wiem czy to dobry pomysł. Kiedyś już jeden podpalili i słabo się
    skończyło.

    > No a za podpalnie KW to sie medal nalezy :-)
    Kurde - nie zrozumiałem:(

    --
    Shrek