    From: "oszukany" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oszustwo na ebay
    Date: Sat, 4 Nov 2006 08:07:29 +0100

    Witam,

    Wszystko wskazuje na to że zostałem oszukany na aukcji ebay
    1 Pazdziernika aukcja zostala zakonczona, wylicytowalem zegarek za blisko
    3500 Euro pieniążki wysłałem i do dnia dzisiejszego ani kasy ani zegarka.
    Nadmieniam że sprzedajacy zasługiwał na zaufanie jako że miał na koncie 440
    pozytywnych opinii ponadto pochodzi, jak się wydaje, z kraju cywilizowanego,
    konkretnie z Austrii.Po dwóch tygodniach od zakończenia aukcji poprosiłem
    sprzedającego aby przesłał kopie dowodu wysłania przedmiotu oraz jakiś
    dokument stwierdzający że złożył reklamacje na tamtejszej poczcie.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem w/w dokumetów.
    Przesłał natomiast numer przesyłki, napisałem do działu obsługi klienta
    tamtejszej poczty i odpisano mi że była to przesyłka listowa zagraniczna
    podejrzewam że był to poprostu jakiś list zagraniczny który wysłał ten
    sprzedawca.
    Bo przecież nie wysyła się takich rzeczy w listach.
    Po zakończeniu aukcji deklarował że wyśle zegarek w przesyłce wartościowej
    ubezpieczonej.Sprzedajacy też nie jest zbyt rozmowny, kontakt jest raczej
    utrudniony.
    W dniu wczorajszym rozmawiałem z nim, poprosił o cierpliwość do przyszłej
    środy.Czuje że jest to jednak oszustwo i granie na zwłoke /dlaczego nie
    przesłał
    dokumentów wysyłki ?/ W związku z tym mam do Was pytanie co robić dalej w
    tej sytuacji ?
    Czuje że najlepszym wyjściem będzie jazda do Austrii i zgoszenie oszustwa na
    Policji w jego miejscu zamieszkania, w Garz.
    Czy możecie polecić jakiegoś polskiego adwokata w Austrii ?
    Ewentualnie osobę która mogła by pomóc w tej sprawie w Austrii
    Bo bez tego chyba się nie obejdzie.

    Pozdrawiam
    oszukany